10-11 классы - Стриговская средняя школа
Размер шрифта
A- A+
Межбуквенное растояние
Цвет сайта
A A A A
Изоображения
Дополнительно

10-11 классы

25.05.2020-29.05.2020

Інфарматыка

Тэма. Выкарыстанне інструментаў таблічнага працэсара для рэалізацыі і даследавання мадэляў з розных прадметных галін

У падручніку Інф10 матэрыял па тэме адсутнічае. Усе патрэбнае для засваення тэмы есць тут ( на рускай мове) https://adu.by/images/2018/02/dop-mat-informatika-10kl-ur-29-31.doc    (§5)

  1. Прачытаць тэкст файла . Адказаць на пытанні.
  2. Праглядзець відэаурок. Спасылка на відэаўрок: 

    https://youtu.be/UQV5cv6BoSg .
    Выканаць прыклады і практыкаванні з файла ( п. 1, §5 ). Захаваць у папку INF10 32, заархівіраваць .

  3. Выслаць захаваны архіў на  alex_drugak@mail.ru

Англ.язык

25.05.20
Тема: РеспубликаБеларусь
Completethefollowingtasksinyourbook: Lesson 6, page 272 (2b, 4, 5; Project “My Flat”).
Work with the new words.

26.05.20
Тема: Веб-сайтоБеларуси
Complete the following tasks in your book: Lesson 7, page 276 (1c, 2a, 2b, 5).
Write out all the new words and learn them by heart.

29.05.20
Тема: Веб-сайтоБеларуси
Work with the new words. Complete the following tasks in your book: Lesson 8, page 280 (1, 2a, 2, page 282.).
Write out all the new words and learn them by heart.

География

Тема: “Минск – столица Беларуси”
Определить и назвать специализацию хозяйства города Минска.

Обобщающее повторение
Выполнить проверочную работу

В контурной карте выполнить задания на с.30-35 задания 1-2!!!

Праверачная работа па геаграфіі 10 клас
Тэма : “Вобласці Белурусі”

  1. Якая вобласць мае наібольшую колькасць замежных суседзяў?
    А) Віцебская Б) Гродзенская В) Брэсцкая Г) Магілёўская

2. Верно лі, што адзіны льнокамбінат знаходзіцца ў Оршы?

3. Назавіце другі па колькасці насельніцтва горад Беларусі?

А) Гомель Б) Брэст В) Магілёў Г) Віцебск
4. Суаднясіце:

Від прадукцыі

Цэнтр   вытворчасці

А) спічкі

Б) лыжі

В) сшыткі

Г) абоі

1) Целеханы

2) Пінск

3) Наваполацк

4) Добруш

5) Гомель

5. На тэррыторыі якой вобласці знаходзіцца Рубаўскае радовішча даламітаў?

6. Пералічыце гарады Беларусі, у якіх знаходзяцца цукровыя заводы

7. Суаднясіце:

Від прадукцыі

Цэнтр   вытворчасці

А) шыны

Б) фанера

В) экскаватары

1) Рэчыца

2) Талочын

3) Бабруйск

4) Масты

8. Суаднясіце:

Від прадукцыі

Цэнтр   вытворчасці

А) камбайны

Б) азотныя ўгнаенні

В) папера

Г) хрусталь

1) Гродна

2) Добруш

3) Ліда

4) Бярозаўка

9.Суаднясіце прадпрыемства і прадукцыю, якую яно выпускае

Прадпрыемства

Прадукцыя

А) “Блакіт”

Б) “Нафтан”

В) ОАО “БМЗ”

Г) “Гомсельмаш”

Д) ОАО “Спартак”

Е) ОАО “Гомельдрев”

Ё) Гомельское ПО “Крісталл”

Ж) “Комінтэрн”

З) ОАО “ГродноАзот”

І) ОАО “Беллакт”

К) ОАО “БАТЭ”

Л) “МАЗ”

М)ОАО “Слуцкій сахарнорафінадны камбінат”

Н) ОАО “Світанак”

1) тыкатажныя вырабы

2) камбайны

3) прадукцыя нафтаперапрацоўкі

4) хлопкавыя ткані

5) мужскія касцюмы

6) сахар – рафінад

7) мэбля

8) азотныя угнаенні

9) пасажырскія аўтобусы, прыцэпы,

10) ювелірныя вырабы

11) электрарухавікі для двігателей грузавых і легкавых аўтамабіляў

12) дзіцячае пітанне

13) кандіцерскія вырабы

14) трубы, металакорд, провалка

Матэматыка 

Урок 21
Глава 3, §4 Двухгранны вугал. Перпендыкулярнасць пласкасцей (ведаць азначэнні і тэарэмы). № 426, 428, 430.

Урок 22
Глава 3, §4 Двухгранны вугал. Перпендыкулярнасць пласкасцей (ведаць азначэнні і тэарэмы). № 433, 436, 439.

Урок 23
Раздзел 3,  §1 – 4 (паўтарыць азначэнні і тэарэмы). 
Выканаць тэст для самаправеркі: https://obrazovaka.ru/test/po-geometrii-perpendikulyarnost-ploskostey-10-klass.html

Русский язык

28.05. Тема урока: «Повторение изученного в 10 классе».
1. Выполнить упр. 395 (устно), 397, 398 – анализ текстов.

Русская литература

28.05. Тема урока «А.И. Куприн. Очерк жизни и творчества. «Гранатовый браслет».
1. Прочитать с. 294-303.

2. Прочитать рассказ.
3. Ответить на вопросы на с. 303.

29.05. Тема урока «Повторение и систематизация знаний по истории и теории литературы».
1. Прочитать с. 304-309.


18.05.2020-22.05.2020

Інфарматыка

Тэма. Выкарыстанне інструментаў таблічнага працэсара для рэалізацыі і даследавання мадэляў з розных прадметных галін

У падручніку Інф10 матэрыял па тэме адсутнічае. Усе патрэбнае для засваення тэмы есць тут ( на рускай мове) https://adu.by/images/2018/02/dop-mat-informatika-10kl-ur-29-31.doc    (§5)

  1. Прачытаць тэкст файла . Адказаць на пытанні.
  2. Праглядзець відэаурок. Спасылка на відэаўрок: 

    https://youtu.be/UQV5cv6BoSg .
    Выканаць прыклады і практыкаванні з файла ( п. 1, §5 ). Захаваць у папку INF10 31, заархівіраваць .

  3. Выслаць захаваны архіў на  alex_drugak@mail.ru

Гісторыя Беларусі 

Тэма “Наш край у гады Другой сусветнай і Вялікай Айчыннай вайны”
Выканаць заданні ў сшытку: (стар.167)

  • Абарончыя баі летам 1941 г.
  • Разгортаванне народнай барацьбы супраць гітлераўскіх захопнікаў:

- Якія партызанскія атрады дзейнічалі на тэрыторыі Кобрынскага раёна ў гады ВАВ.

  • Вызваленне БССР ад германскіх захопнікаў

- Якім чынам увекавечаны подзвіг абаронцаў Айчыны ў весцы Стрыгава.

Фізіка

Тэма “Электрычны ток у металах. Электрычны ток у электралітах”. §24, § 25
Тэма “Электрычны ток у газах, паўправадніках”. §26 - § 28

Матэматыка

Урок 17
П. 1.13 Ірацыянальныя ўраўненні
Пісьмова ў сшытку: №1.237 (няцот. ), 1.238 (няцот.) , 1.239 (цот), 1.240 (няцот).

Урок 18
П. 1.13 Ірацыянальныя ўраўненні
Пісьмова ў сшытку: №1.241 (няцот. ), 1.242 (няцот.) , 1.243 (цот), 1.245 (няцот).

Урок 19
П. 1.2 – 1.13 (паўтарыць).  Выканаць тэст для самаправеркі: https://dist-tutor.info/mod/resource/view.php?id=33445

Урок 20
Глава 3, §4 Двухгранны вугал. Перпендыкулярнасць пласкасцей (ведаць азначэнні і тэарэмы).
№ 420, 422, 424.

География

Тема: “Могилевская  область”
Изучить материал §62 , вопрос 2,3 с.291 ; продолжить заполнять таблицу

Тема: “Минская  область”
Изучить материал §63 вопрос 1,2 с.296, продолжить заполнять таблицу

В контурной карте выполнить задания на с.30-35 задания 1-2!!!

Бел.мова
Кантрольная тэставая работа

Бел.літ.
Тэма: Характарыстыка персанажаў п’есы “Зацюканы апостал”, іх сімвалічнась і падкрэсленая абагульненасць. Маральна-этычны змест п’есы, сцвярджэнне аўтарам духоўных агульначалавечых каштоўнасцей.
Д/з падрыхтаваць вуснае паведамленне пра творчасць беларускіх пісьменнікаў 30-60-х ХХ ст.

Русский язык

21.05. Тема урока: «Жанры речи: доклад».
1. Рассмотреть §32-34
2. Выполнить упр. 237-240, 244, 247, 248, 250, 254, 256, 257.

Русская литература

21.05. Тема урока: «Иван Андреевич Бунин. Рассказ «Холодная осень».
1. Прочитать рассказ.

 22.05. Тема урока «А.И. Куприн. Очерк жизни и творчества. «Гранатовый браслет».
1. Прочитать с. 294-303.
2. Прочитать рассказ.
3. Ответить на вопросы на с. 303.

Англ.язык

18.05.20
Тема: Любимые телепередачи
Completethefollowingtasksinyourbook: Lesson 5, page 271: exercises 1, 2a, 2c, 3.
Workwiththenewwords.

19.05.20
Тема: ВидыжильявБеларуси
Complete the following tasks in your book: Lesson 6, page 272: exercises 1, 2a, 2b, 5. Work with the new words.
Write out all the new words and learn them by heart.

22.05.20
Тема: Молодежныепроекты
Work with the new words. Complete the following tasks in your book: Lesson 7, page 276: exercises 1a, 1c, 2a, 2b, 5.
Write out all the new words and learn them by heart.


11.05.2020-15.05.2020

Бел.мова

Тэма:“Прыназоўнік, злучнік як службовыя часціны мовы. Разрады прыназоўнікаў, злучнікаў. Правапіс прыназоўнікаў, злучнікаў”.

“Часціца як службовая часціна мовы. Разрады часціц. Выклічнік. Правапіс часціц, выклічнікаў. Ужыванне часціц не і ні. Правапіс не (ня), ні з рознымі часцінамі мовы”.

 Скласці вуснае паведамленне пра разрады прыназоўникаў з апорай на схему.

Звярнуць увагу на ўжыванне прыназоўнікаў у словазлучэннях, якія маюць асаблівасці і адрозненні пры перакладзе з рускай мовы на беларускую.
Вусна – пр. 352, 358, 361, 366
Пісьмова - пр. 349, 354, 357, 359, 364
Д/з § 44-48 пр. 363

Бел.літ.

Тэма:А. Макаёнак. Кароткія звесткі аб жыцці і творчасці драматурга. Жанравая адметнасць п’есы “Зацюканы апостал”.

Д/з скласці цытатную характарыстыку персанажаў

Інфарматыка

Тэма. Выкарыстанне інструментаў таблічнага працэсара для рэалізацыі і даследавання мадэляў з розных прадметных галін

У падручніку Інф10 матэрыял па тэме адсутнічае. Усе патрэбнае для засваення тэмы есць тут ( на рускай мове) https://adu.by/images/2018/02/dop-mat-informatika-10kl-ur-29-31.doc   (§4)

  1. Прачытаць тэкст файла . Адказаць на пытанні.
  2. Праглядзець відэаурокi. Спасылка на відэаўрокі: 

    https://youtu.be/9M6njC-SF_E https://youtu.be/YAw0vff2GNA
    Выканаць прыклады і практыкаванні з файла ( п. 1, §4 ). Захаваць у папку INF10 30, заархівіраваць .

  3. Выслаць захаваны архіў на  alex_drugak@mail.ru

Гісторыя Беларусі 

Тэмы: “Вызваленне БССР ад германскіх захопнікаў”(§26)
“Уклад беларускага народа ў перамогу над нацыстскай Германіяй”(§27)
Выканаць заданні ў сшытку:
1. №2, №4 на стар.155; №2 стар.163

2. Дадаткова: падрыхтаваць прэзентацыю “Подзвігу народа жыць у вяках” (выкарыстаць дадатковы матерыял аб барацьбе ўраджэнцаў Беларусі на франтах Вялікай Айчыннай вайны)

Тэма: “Удзел Беларускай ССР у заснаванні ААН”(§28)
Выканаць заданні ў сшытку:
1. Вызначыць тлумачэнне паняццяў: Арганізацыя Аб’яднаных Нацый
2. №2, №3 на стар.166
3. Дадаткова: Падрыхтуйце паведамленне аб жыцці і палітычнай дзейнасці А.Грамыкі.

Русский язык

14.05. Тема урока: «Слитные и дефисные написания слов  служебных частей речи».
1. Рассмотреть § 46 (упр. 348 – таблица,  упр. 350 – таблица, упр. 351 – алгоритм, упр. 353, 354, 356)

2. Выполнить упр. 361 (2), 362, 364, 365 (2), 368, 369 (2), 370 (2), 371 (2), 372 (2), 372 (2), 373 (2), 375, 376 (2), 377.

Русская литература

14.05. Тема урока: «Иван Андреевич Бунин. Очерк жизни и творчества».
1. Прочитать в учебнике статью о писателе.

2. Ответить на вопросы после статьи.

15.05. Тема урока «Бунин. «Господин из Сан-Франциско».
1. Прочитать рассказ.

2. Ответить на вопросы на 7-8 с. 293.

География

Тема: “Гомельская область”. Изучить материал §60 , вопрос 2, с.283 ; продолжить заполнять таблицу

 Тема: “Гродненская область”. Изучить материал §61 вопрос 1, с.287, продолжить заполнять таблицу.
В контурной карте выполнить задания на с.30-35 задания 1-2!!!

Англ.язык

11.05. Тема: Моя Беларусь
Выполните упражнения из учебника: Страница 262, Lesson 2: упр. 1, 3, 5.

Выпиши в словарь все новые слова из урока и выучи их наизусть.

12.05. Тема: Посещение книжной выставки. Минская международная книжная выставка
Выполните упражнения из учебника: Страница 264, Lesson3: упр. 1а, 2а, б, 3, 4.

Выпиши в словарь все новые слова из урока и выучи их наизусть.

15.05. Тема: СМИ в Беларуси
Выполните упражнения из учебника: Страница 268, Lesson4: упр. 1, 3а, 4.

Выпиши в словарь все новые слова из урока и выучи их наизусть.

Матэматыка

Урок 13. Алгебра
П. 1.12 Ступенная функцыя (паказчык адмоўны)
Пісьмова ў сшытку: №1.212 (няцот.), 1.213 (цот.), 1.215 (няцот.), 1.218 (цот.), 1.224.

Урок 14. Алебра
П. 1.13 Ірацыянальныя ўраўненні
Пісьмова ў сшытку: №1.233, 1.234, 1.235.

Урок 15 Алебра
П.1.11 Ступенная функцыя (паказчык дадатны)
Пісьмова ў сшытку: №1.236, 1.237, 1.238.

Урок 16 Геаметрыя
Глава 3, §4 Двухгранны вугал. Перпендыкулярнасць пласкасцей (ведаць азначэнні і тэарэмы).
№ 415, 417, 418.

Біялогія § 50-51

Хімія §55,§56 (з. 2,3)

Фізіка 

Тэма “Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Магнітнае поле. Электрамагнітная індукцыя”. §29 - § 35. 
Задачы па зборніку №№407, 414, 453, 501, 555.

Кантрольная работа па тэме “Магнітнае поле. Электрамагнітная індукцыя”.


04.05.2020 - 08.05.2020

Русский язык

07.05. Тема урока: «Слитные и дефисные написания самостоятельных частей речи».

1. Рассмотреть § 46 (упр. 348 – таблица,  упр. 350 – таблица, упр. 351 – алгоритм, упр. 353, 354, 356)
2. Выполнить упр. 349, упр. 350 (2), 353 (2), 354 (2),

Русская литература

07.05. и 08.05. Тема уроков: «Максим Горький «На дне».

1. Прочитать в учебнике статью о писателе.
2. Ответить на вопросы после статьи.
3. Прочитать о пьесе.
4. Прочитать само произведение.
5. Ответить на вопросы на с.250.

Гісторыя Беларусі 

Тэма: “Германскі акупацыйны рэжым на тэрыторыі Беларусі” (§23) 
Выканаць заданні ў сшытку:
1. Вызначыць тлумачэнне паняццяў: план “Ост”, генацыд, “остарбайтары”, калабарацыянізм.
2. На аснове тэкста параграфа і дакумнтальнай кінастужкі (частка 1, 2 “Партызаны супраць вермахта”) адкажыце на пытанне №2,№3 на старонцы 131

 Тэма: “Разгортванне масавай барацьбы супраць германскіх акупантаў”(§24,25)
Выканаць заданні ў сшытку:
1. Вызначыць тлумачэнне паняццяў: Суражскія (Віцебскія) “вароты”, партызанская зона, “рэйкавая вайна”, падпольная барацьба.
2. На аснове тэкста параграфа і дакумнтальнай кінастужкі (частка 2 , 3 “Партызаны супраць вермахта”) адкажыце на пытанне №1,№3, № 7 на старонцы 140; №2,№4,№8

Інфарматыка

Урок 29

Тэма. Выкарыстанне інструментаў таблічнага працэсара для рэалізацыі і даследавання мадэляў з розных прадметных галін

У падручніку Інф10 матэрыял па тэме адсутнічае. Усе патрэбнае для засваення тэмы есць тут ( на рускай мове) https://adu.by/images/2018/02/dop-mat-informatika-10kl-ur-29-31.doc 

  1. Прачытаць тэкст файла . Адказаць на пытанні.
  2. Праглядзець відэаурокi. Спасылка на відэаўрокі: 

    https://youtu.be/9M6njC-SF_Ehttps://youtu.be/YAw0vff2GNA 

  3. Выканаць прыклады і практыкаванні з файла ( п. 1). Захаваць у папку INF10 29, заархівіраваць .
  4. Выслаць захаваны архіў на  alex_drugak@mail.ru

География

Тема: “Брестская область” Изучить материал §58,  вопрос 1,2с.274

Выполнить в тетради на печатной основе практическую работу №11 “Характеристика своего административного района”

 Тема: “Витебская область”. Изучить материал §59 вопрос 1, 4, с.279.  Начать заполнять в рабочих тетрадях таблицу.   
Характеристика областей Беларуси

Область

Географическое положение

почвы

климат

Растительный и животный мир

Промышленность области (основные предприятия)

 

Крупные города области

 

 

 

 

 

 

 

 Англ.язык

04.05.20

Тема: Статья в школьную газету
Выполни задания из учебника: ex.1, 2a, p. 252; ex. 5c, p. 253.

05.05.20
Тема: Мнение подростков о газетах, радио, ТВ
Выполни задания из учебника: ex. 1a, b, 2d, 3a, p. 254; ex. 3b, c, 4a, p. 256;

08.05.20
Тема: Образование в Республике Беларусь
Выполни задания из учебника: ex. 1a, b , p. 259; ex. 3, p. 260; ex. 4a, bc, p. 262.

Матэматыка

Урок 9. Алгебра

П.1.9 Дзеянні са ступенямі з рацыянальнымі паказчыкамі (ведаць формулы)
Пісьмова ў сшытку: №1.167 (цот), 1.168 (няцот.), 1.169 (1-5), 1.171.

Урок 10. Алгебра

П.1.11 Ступенная функцыя (паказчык дадатны)
Пісьмова ў сшытку: №1.189(вусна), 1.190 (1 слупок), 1.192 (няцот.), 1.195 (цот.), 1.197.

Урок 11. Алгебра

П.1.11 Ступенная функцыя (паказчык дадатны)
Пісьмова ў сшытку: №1.198(1, 3), 1.201, 1.203, 1.208 (цот.), 1.209 (цот.).

Урок 12. Геаметрыя

Глава 3, §3 Вугал паміж прамой і плоскасцю
Пісьмова ў сшытку: №407, 408, 409.

Біялогія § 49

Хімія  § 54 (з.4)


25.04.2020 - 01.05.2020

Інфарматыка

Урок 28

Тэма.Структураванне тэкставых мадэляў з выкарыстанем стыляў, генерацыя зместу.

У падручніку Інф10 матэрыял па тэме адсутнічае. Усе патрэбнае для засваення тэмы есць тут ( на рускай мове) https://adu.by/images/2018/03/dop-mat-informatika-10kl-tema4-urok28.docx

  1. Прачытаць тэкст файла . Адказаць на пытанні  1 – 5 .
  2. Праглядзець відэаурок. Спасылка на відэаўрокі: https://youtu.be/4w2MvUtYDwA , https://youtu.be/GOCynWjNKGc .
  3. Выканаць практыкаванне пасля пытанняў (з пункта  1).
  4. Выслаць захаваны файл з практыкаваннем на  alex_drugak@mail.ru

Гісторыя Беларусі 

Тэма: “Пачатак Вялікай Айчыннай вайны” 
§22 . Выканаць заданні пісьмова:

1. Назавіце прычыны няўдач Цырвонай Арміі на пачатку вайны?

2. Выпісаць значэнне тэрмінаў: мабілізацыя, эвакуацыя, народнае апалчэнне.

3. Запоўніце храналагічную табліцу “Асноўныя ваенныя дзеянні на тэрыторыі Беларусі”

Дата

Падзея

Вынікі

 

 

 

Фізіка  (30.04.2020)

Рашэнне задач па тэме “Закон электрамагнітнай індукцыі”. § 33-34
Задачы практыкавання 24 ( 4, 5, 6).

Матэматыка

Урок 6. Алгебра

П.1.9 Дзеянні са ступенямі з рацыянальнымі паказчыкамі (ведаць формулы)

Пісьмова ў сшытку: №1.149 (першы слупок), 1.150 (першы слупок), 1.151 (цотныя), 1.153 (цотныя).

Урок 7. Алгебра

П.1.9 Дзеянні са ступенямі з рацыянальнымі паказчыкамі (ведаць формулы)

Пісьмова ў сшытку: №1.155 (першы слупок), 1.156 (1, 4), 1.157 (няцотныя), 1.159 (1, 3).

Урок 8. Геаметрыя

Глава 3, §3 Вугал паміж прамой і плоскасцю

Пісьмова ў сшытку: №402, 405, 406.

Англ.язык
25.04
«Телевидение в Великобритании. Популярные телепередачи в Великобритании»
Complete the following tasks: ex. 1, 2, p. 247, ex.3, p. 248, ex. 4a,b, p. 249
Отметьте слова из Active vocabulary на стр. 221 в своем словаре. Выучите их наизусть.
По вопросам к заданиям и переводу, а также для проверки заданий, писать
сюда: olly . holland @ mail . ru

География

Тема: “Беларусь на политической и экономиеской карте мира”

Изучить материал §55, вопрос 1, с.264 ; выписать в тетрадь с расшифровкой международные организации, в работе которых участвует Беларусь

Тема: “Место страны в международном разделении труда”

Изучить материал §56 вопрос 2, с.268, составить конспект параграфа

Тема: “География инвестиционной деятельности ”

Изучить материал §57вопрос 2, 3с.270, атлас с.50

Выполнить в тетрадях на печатной основе Практическую работу №10.

Биология

§46.47. §48

Химия

§51.52; §53


20.04.2020 - 24.04.2020

Фізіка

(21.04.2020, 23.04.2020)

Магнітны паток. З’ява электрамагнітнай індукцыі. Правіла Ленца. § 33

Закон электрамагнітнай індукцыі. Віхравое электрычнае поле. § 34

Выканаць заданні ў электронным сшытку, тэст.

Бел.лит. 

Гістарычная аснова рамана У. Караткевіча “Каласы пад сярпом тваім”

Прачытаць твор. Паведамленні пра гісторыю напісання. скласці план характарыстыкі галоўнага героя.

Бел.мова

“Дзеепрыметнік і дзеепряслоўе як асабыя формы дзеяслова. Утварэнне, ужыванне і правапіс”

 Звярнуць увагу на ст.208

Аналіз пр.325, 326, 327, 328 – вусна.Аналіз табліцы – пр.239

Пр. 331 – пераклад вусна, дзеепрыметнікаў. Пр. 333 – пісьмова     §39-40, пр.334

Англ.язык

20.04.2020
Тема: Газеты, которые мы читаем. Комментарии на форуме
 

Изучи структуру газеты на странице 237.Check your pronunciation here: https://www.lingvolive.com/ru-ru

  1. Answer the questions of exercise 4b, 5 page 237.
  2. Study active vocabulary on page 238.
  3. Complete all of the tasks of the Lesson (1a,b, 2,a, b, c, d, 3)
  4. Complete the web quest:
    Выполнивеб-квест:

http://zunal.com/webquest.php?w=254077

(по порядку выбирая пункты слева в графе, начиная с Introduction, используй ссылку из п.1 для перевода незнакомых слов и успешного выполнения всех заданий квеста)

21.04.2020
Тема: Газеты или журналы? Косвенная речь

  1. Study the information: https://www.native-english.ru/subscribe/77
    Plus, page 307-308 in your book. (Изучить информацию по ссылке, а также в учебнике.)
  2. Read exercise 1a, page 241. Listentotheaudiofile:
    Послушать отрывочек, почитать с диктором:
    https://cloud.mail.ru/public/5PnF/GnhzfLCiD
  3. Completetask 2a, page 241.
    Выполнить задание 2а, аудиоматериал тут:
    https://cloud.mail.ru/public/2o2n/2HhMYxyxy
  4. Read exercise 4a, page 242. Then read exercise 5, page 242.
  5. Completeexercise 6a, page 243. Соедини вопросы с ответами упражнения 5.

24.04.2020
Тема: Телевидение в Великобритании. Популярные телепередачи в Великобритании.

  1. Complete exercise 1 a, page 242. Report what was said (point b).
  2. Move on to exercise 2 a , b , page 245. Here you can play the audio:
    https://cloud.mail.ru/public/3mux/5g9hsKUaw
  3. Replay the audio to answer the questions in point b.
  4. Exercise 4a, page 245. Choose 2 cardsandaskyourfriendonline. (Следует выбрать 2 карточки из всех, задать вопросы другу онлайн, затем написать, что он ответил используя ReportedSpeech. – Seepreviouslessonorpages 309-311).

Ответы для проверки, а также возникшие вопросы по заданиям или переводу, можно высылать на имейл: olly.holland@mail.ru

Good luck! Успехов!

Русский язык

На 23.04. параграф 44. Правописание Н и НН в словах разных частей речи.

1)   Рассмотреть алгоритм в упр. 333 (устно);

2)   Выполнить упр. 334 (письменно) по заданию; упр. 336- по заданию; упр. 337 – выписать причастия и отглагольные прилагательные. Объяснить графически орфограмму.

3)   Рассмотреть таблицу на стр. 322.

4)   Выполнить упр. 343 по заданию.

 

Русская литература

На 23.04. Очерк жизни и творчества А.П. Чехова.

1)   Материал учебника стр. 221-231.

2)   Прочитать рассказ «Человек в футляре».

На 17.04. Рассказ А.П. Чехова «Человек в футляре»

1)   Ответить письменно на вопросы по произведению.

2)   Прочитать рассказ «Попрыгунья».

Матэматыка

Урок 1 . Алгебра

П. 1.4 Дзеянні з каранямі няцотнай ступені, ст. 24-27 (ведаць формулы).

Пісьмова ў сшытку: № 1.79 (няцотныя), № 1.84 (няцотныя), № 1.87 (1, 4, 7), № 1.89 (1, 3, 5), № 1.92 (няцотныя).

Урок 2. Алгебра

П. 1.5 Дзеянні з каранямі цотнай ступені, ст. 31-34 (разлядзець прыклады рашэння, ведаць формулы).

Пісьмова ў сшытку: № 1.95 (няцотныя), № 1.98 (1, 4, 7, 10), № 1.99 (цотныя), № 1.100 (1, 5, 7), № 1.103 (няцотныя), № 1.106 (1, 4, 7), № 1.113 (цотныя).

Урок 3, 4. Алгебра

П. 1.8 Ступень з рацыянальным паказчыкам, ст. 48-49 (разглядзець прыклады рашэння, ведаць формулы).

Пісьмова ў сшытку: № 1.134 (няцотныя), № 1.135 (няцотныя), № 1.136 (цотныя), № 1.138 (няцотныя), № 1.141 (цотныя), № 1.143 (няцотныя), №1.145 (цотныя).

Урок 5. Геаметрыя

§3 Вугал паміж прамой і плоскасцю. Ст. 133-135 (ведаць азначэнне і тэарэму, разглядзець прыклады рашэння задач).

Відэатлумачэнне: https://www.youtube.com/watch?v=9A6TG8PP0Bw

Пісьмова ў сшытку: ст. 13, № 399, 400.

Гісторыя Беларусі.

Раздзел ІІІ. БССР у гады Другой сусветнай і Вялікай Айчыннай войнаў.

21.04.2020 г.

Тэма: “Беларусь у гады ваенных выпрабаванняў”

§20 . Выканаць заданні:

-           з рубрыкі “Успомніце” на стар 111 падручніка

-          Выпісаць асноўныя даты і паняцці ў сшытак

-          Заданні 1-4 на стар 114.

24.04.2020 г.

Тэма: “Уз’яднанне Заходняй Беларусі з БССР”

§ 21. Выканаць заданні на стар.121:

-            1,2,3,4 – вусна,7 (пісьмова)

-          Выкарыстоўваючы наступную ссылку паглядзіце відэафільм «Воссоединение Западной Беларуси с БССР»https://news.tut.by/society/413603.html

На аснове матэрыялаў §21 і відэафільма выканайце заданне 5 (пісьмова) на стар.121 падручніка

 

Грамадазнаўства

24.04.2020 г.

Тэма: “Рэлігія. Роля рэлігіі ў сучасным свеце”

§21. Заданні:

-          Апорны канспект у сшытку

А)асноўныя паняцці і іх тлумачэнні;

Б)скласці схемы “Функцыі рэлігіі”, “Віды рэлігіі”;

Напісаць эсэ на тэму: “Што будзе, калі грамадства адступіць ад прынцыпу свабоды сумлення” (скарыстайце свае веды па гісторыі)

География

Тема: “Сфера услуг”

Изучить материал §53, с.252 вопрос 1,с.255. §52 вопрос 2, 251

Определить показатели и особенности развития и размещения важнейших видов экономической деятельности сферы услуг

 Тема: “Виды экономической деятельности, образующие сферу услуг”

Изучить материал §52 вопрос 1, с.251

§53, с.253-254 вопрос3, с.255

§54 вопросы 1,2 с.260

Охарактеризовать факторы размещенияотдельных видов экономической деятельности , образующих сферу услуг, - транспорта и связи, финансовой деятельности, торговли, образования, здравоохранения, туризма.

 Ответить на актуальный вопрос : “почему одним из основных показателей, характеризующих здравоохранение Беларуси, является число больничных коек?”

Біялогія 

§ 45 – прачытаць, канспект, зад .1-8 на стар.193 (пісьмова);

§ 46 – прачытаць, канспект, зад .1-8 на стар.197-198 (адказаць вусна);

§ 47 - прачытаць, канспект, зад. 1-8 на стар. 164 (адказаць вусна, 7-8 -пісьмова).

§ 48 - прачытаць, канспект, зад. 1-7 на стар. 208-209 (адказаць вусна).

Хімія 

§ 48 – прачытаць, канспект, зад .1-5 вусна, зад. 6- пісьмова на стар. 225-226;

§ 49 - прачытаць, канспект, зад. 1-4 – вусна, зад. 6,7 - пісьмова(стар. 228-229).

§ 50 - прачытаць, канспект, зад. 1 – 4 вусна, зад. 5 -6 - пісьмова (стар. 231);

§ 51 - прачытаць, канспект, зад. 1-4 вусна, зад. 5 - пісьмова (стар.236-237).

Інфарматыка

§ 8; чытайце падручнік; глядзіце відэа па спасылцы

https://youtu.be/yvwQYXWmvzo 

20.04.2020 - 24.04.2020

Фізіка 

https://youtu.be/0c1mi6CamUA

§ 35, блок-схема,

§ 36, блок-схема, практыкаванне 23 №1, №2

Матэматыка.

1 урок (21.04.2020). Алгебра: Паўтарэнне па тэме ўраўненні і няроўнасці ( паўтарыць спосабы рашэння рацыянальных ўраўненняў і няроўнасцей)  

Заданні для рашэння: паўтарэнне ст. 232 - 236 № 114 (1) № 116(1) № 127 (1) № 128 (1)

2 урок (22.04.2020). Алгебра: Паўтарэнне па тэме ўраўненні і няроўнасці ( паўтарыць спосабы рашэння рацыянальных ўраўненняў і няроўнасцей)  

Заданні для рашэння: паўтарэнне ст. 232 - 236 № 129 (1) № 131 (1) №137 (1) № 141 (1,3)

3 урок (23.04.2020). Геаметрыя: Глава 3 параграф 3 ст. 127 – 134 ( ведаць азначэнні, вывучыць формулы.)

( https://www.youtube.com/watch?v=hP2erTLly7k ) -плошча паверхні

( https://www.youtube.com/watch?v=BPMuwnm9OuY ) -аб’ем конуса

( https://www.youtube.com/watch?v=HhbEF1h_DuA ) – усечаны конус

Заданні для рашэння: № 446 № 454 № 464

4 урок (24.04.2020). Геаметрыя: Геаметрыя: Глава 3 параграф 3 ст. 127 – 134

Заданні для рашэння: № 475 № 481 № 489 № 502

Ответы для проверки, а также возникшие вопросы по заданиям можно высылать на имейл: dmitry.gurich@mail.ru

Англ.язык (профильная группа)

Date: 21.04.20

Тема : Роля мiжнародных арганiзацый.

PB: Unit 8

  • ex.1.p.235 Look at the table. Do you know anything about these events? When and where do they take place?
  • ex.4.p.237 Look at the sentences taken from the calendar. Fill in the gaps with the words above and answer the questions.

 Date: 22.04.20

Тема : Роля мiжнароднага супрацоунiцтва у розных сферах дзейнасцi.

PB: Unit 8

  • ex.3.p.238-239  Read the introductory article about the BFW-2011 show.
  • ex.6.a p.241 Imagine your foreign friend is coming to Belarus at the time of the BFW. Write an e-mail to your friend describing the event and offer him/her to visit the show.

 Date: 23.04.20

Тема : Мiжнароднае супрацоунiцтва Беларусi з iншымi краiнамi.

PB: Unit 8

 Date: 24.04.20

Тема : Сiстэматызацыямадальныхдзеясловау can, could, be able to.

PB: Unit 8

  • Read and Learn the rule MODAL VERBS p. 333-335 You can also use https://engblog.ru/modal-verb-can-and-be-able-to
  •  ex.4.p.251 look at the articles in Ex.2.Find the modal verbs can, could, be able to
  • ex.3.p.251 Choose the function the modal verbs serve in the sentences below.   

Do the test on MODAL VERBS https://englsecrets.ru/testy/can-could-be-able-to.html

Англ.язык (базовая группа)

22.04.2020
Тема: Республика Беларусь на международной арене

  1. Exercise 1a.b , page 247. Answer.
  2. Exercise 2a, page 247 – read the text, translate, write down all the difficult words, and then match (exercise 2b).
  3. Fill in the gaps in exercise 2c and d on page 250.

23.04.2020
Тема: Белорусская неделя моды

  1. Complete exercises 1a, page 250; exercise 2a, page 251 (work with the text), 2b, c (match and read short texts);
  2. Exercise 3a, page 253 (invite your friend!)


24.04.2020
Тема: Фестиваль искусств «Славянский базар в Витебске». Культурные связи РБ с другими стрнами

  1. Complete the following tasks: Exercise 1a, page 254; exercise 1b (read an article); exercise 2a, page 255 – construct the questions.
  2. Exercise 2c, page 256.
  3. WRITTEN FORM – Exercise 4b, page 257.

 Ответы для проверки, а также возникшие вопросы по заданиям или переводу, можно высылать на имейл: olly.holland@mail.ru

Good luck! Успехов!

Гісторыя Беларусі

Раздзел ІІІ. Станаўленне і ўмацаванне дзяржаўнага суверэнітэту Рэспублікі Беларусь

21.04.2020 г.

§ 19 Тэма: “Станаўленне дзяржаўнага суверэнітэту”

Заданні:

-          з дапамогай тэкста падручніка, слоўніка вызначыць і запісаць у сшытак значэнне наступных тэрмінаў і паняццяў: дзяржаўны суверэнітэт, грамадзянства, Белавежскае пагадненне, СНД, унітарная дзяржава, прававая дзяржава

-          складзіце апорны канспект – “Этапы станаўлення дзяржаўнага суверэнітэту Рэспублікі Беларусь”

-          падрыхтаваць прэзентацыю па тэме: “Дзяржаўныя сімвалы РБ” (умовы: не больш за 5 слайдаў, тэкста на слайдах не больш за 20%)

-          Праглядзіце відэафільм «Герои прошлого и настоящего» В.Н.Карват (выпуск № 10).

Заданне па фільму - складзіце сінквейн.

-          Працягваць працу па падрыхтоўцы да экзамена: Білет 19 пытанне

24.04.2020 г.

§20-21 Тэма: “Грамадска-палітычнае жыццё ў другой палове 1990-х гг.- пачатку ХХІ ст.”

Заданні:

-          з дапамогай тэкста падручніка, слоўніка вызначыць і запісаць у сшытак значэнне наступных тэрмінаў і паняццяў: сацыяльная дзяржава, ідэалогія беларускай дзяржавы, грамадзянская супольнасць.

-          Складзіце ментальную карту (схему) “Грамадска-палітычнае жыццё ў другой палове 1990-х гг. – пачатку ХХІ ст.”

-          Работа з дакументамі (стар.145-148):

А)**1(адказаць на пытанне да дакумента);

Б)**2 (адказаць на пытанне да дакумента);

В)**3,**4 – Вызначце шлях эвалюцыйных пераўтварэнняў у адносінах дзяржавы да царквы?

-          Працягваць працу па падрыхтоўцы да экзамена: Білет 20 пытанне 2.

 

Грамадазнаўства

22.04.2020 г.

Тэма: “Удзел Рэспублікі Беларусь у вырашэнні глабальных праблем”

Скарыстайце наступныя матэрыялы: §21 (вучэбны дапаможнік па грамадазнаўству, 11 клас.

§30 (вучэбны дапаможнік па сусветнай гісторыі 11 класса), інтэрнэт-рэсурсы, матэрыялы СМІ.

Выканайце наступныя заданні:

  1. № 3 (аформіць у выглядзе схемы), 
      
  2. №6 (у выглядзе табліцы)стар.209 вучэбнага дапаможніка па грамадазнаўству ,11 клас.
  3. Дадаткова: напісаць эсэ на тэму: “Сучасны свет выратуе…”

Бел.мова (профільная група)

&19. Звярнуць увагу на правіла пастаноўкі косак! Пр.192

Выканайце наступныя тэставыя заданні:

Складаныя сказы з рознымі відамі сувязі частак 

1.Адзначце віды сувязі, якія спалучаюцца ў складаным сказе з наступнай схемай: [ ], (бо...), але [ ].

а) злучальная і падпарадкавальная; б) бяззлучнікавая і злучальная; в) бяззлучнікавая і падпарадкавальная; г) бяззлучнікавая, злучальная і падпарадкавальная; д) аднародная і неаднародная.

2.Адзначце складаныя сказы з рознымі відамі сувязі частака) Наперадзе ляжала вёска, справа, ахутанае туманам, віднелася люстэрка азярка, з левага боку, крыху наўзбоч, узвышаўся парослы сасоннікам пагорак; б) Голас прагучаў непадалёку ад мяне, але я спачатку не пазнаў, хто гэта сказаў, бо жанчыны той не бачыў; в) Праз некалькі гадзін зноў загрымелі артылерыйскія стрэлы, потым пачуўся кулямётны агонь, а праз яго прарваўся і страшны гул танкавых матораў; г) Сняжок пакрыў і тое месца, дзе яшчэ пазаўчора ляжала старое, паламанае крэсла, якое хтосьці нядбалы так і пакінуў на самай сцяжыне; д) Побач з палянай раскінулі свае купчастыя шаты магутныя дубы, а за ўзгоркам, у нізіне, узвышаліся змрочныя, калматыя яліны, стройныя беластволыя бярозы і трапяткія асіны.

3.Адзначце складаныя сказы са злучальнай і падпарадкавальнай сувяззю частак: а) Музычная праграма закончылася, пачалі перадаваць тэлевізійныя навіны, і я прымусіў сябе прыслухацца да голасу сімпатычнай дыктаркі; б) На другую палову дня хіліцца сонца, спадаючы на сосны, і спакайнейшым робіцца яго святло там, дзе шырэй расступаюцца дрэвы, адкрываючы дарогу; в) Я ніколі не чуў, як спяваюць гэтую песню, не ведаў мелодыі, але ад гэтага яна яшчэ больш хвалявала; г) Вішні ды слівы ўжо адцвіталі, але яблыні асыпаліся самай квеценню, ад якой ноч, здавалася, спачывала ў святле пражытага дня; д) Тым часам зусім сцямнелася, вакол у прытуманенай прасторы поля было поўна невыразных плям і ценяў, якія будзілі цьмяную трывогу ў душы.

4.Адзначце складаныя сказы з бяззлучнікавай і злучальнай сувяззю: а) Яшчэ ляжыць снег, яшчэ мурашкі не выпаўзлі з мурашнікаў, а ўжо выводзіць птушанят крумкач; б) Мінуў бальнічны дзень, у палаце даўно ўсе сцішыліся, нянечка выключыла лямпу, і было тут цёмна, толькі з калідора праз матавае шкло ў дзвярах сачылася жоўтае святло; в) Ужо добра развіднела, хаця сонца з-за гор яшчэ не паказалася, і ў горнай даліне панавала прахалодная засень; г) Хмара на гарадок найшла неспадзявана: свяціла нізкае сонца, і раптам у вокнах пацямнела; д) З нізкіх шэрых хмар, якія вецер гнаў ледзь не пад стрэхамі хат, паліліся дробныя, але зацяжныя дажджы, пад нагамі пачало чарнець лісце, яно перамешвалася з чорнай мокрай граззю.

5.Адзначце складаныя сказы з рознымі відамі сувязі частак, у якіх правільна пастаўлены знакі прыпынку паміж часткамі: а) Брат ледзьве паспявае бегчы: кепачка спаўзла ў яго набок, брыль каля самага вуха, а дзядзька цягне, цягне яго за руку; б) Спачатку мігціць калоссе паабапал вузкай дарогі, а тады пачынаецца грэбля і паша, дзе ўжо нікога няма: ні дзяцей, ні свіней, ні гусей; в) Нарэшце дзённыя і начныя турботы змарылі хлопцаў, і яны заснулі так моцна, што, мусіць, цяпер іх не разбудзіў бы ні гром, ні мароз; г) Я зразумеў, што за мной назіраюць і мне зрабілася ніякавата; д) У гэтай хлусні і ў гэтай злосці былі свае прычыны: усім не хапала цеплыні, звычайнай увагі, якая так патрэбна чалавеку.

 

Тэкст для заданняў 6-10

(1) Для Васіля Мінск быў чужым месцам, хоць сам ён і не хацеў прызнавацца ў гэтым. (2) Прызнавацца не хацеў, але адчуў гэта адразу, як толькі апынуўся на плошчы: нікому не было ніякай справы да яго... (3) Васіль надта добра разумеў усіх людзей, што вывальваліся з тунэля і адразу кідаліся да трамваяў і тралейбусаў. (4) Яны баяліся горада, незразумелага тлуму яго і мітусні і стараліся ўцячы ад усяго гэтага, схавацца...

6.Знайдзіце ў тэксце складаны сказ з рознымі відамі сувязі частак. Якія віды сувязі ў ім спалучаюцца? Адказ запішыце _______________________________________________________________

7.Выпішыце з 1-га сказа словы, у якіх не супадае колькасць гукаў і літар: _______________________ __________________________________________________________________________________

8.Знайдзіце ў 3-м сказе якаснае прыслоўе, утварыце ад яго форму вышэйшай ступені параўнання. Адказ запішыце ___________________________________________________________________________

9.Вызначце від сінтаксічнай сувязі слоў у выдзеленым у 3-м сказе словазлучэнні. Адказ запішыце __________________________________________________________________________________

10.Знайдзіце ў 4-м сказе аднародныя члены. Якую сінтаксічную функцыю яны выконваюць? Адказ запішыце ________________________________________________________________________________

Бел.літ. 

Урок 1. Тэма: Пошукі і наватарства ў галіне паэтычнай формы

Знайсці інфармацыю і падрыхтаваць прэзентацыю па творчасці сучасных паэтаў: Л.Галубовіч, А.Глобус, А.Сыс, У.Някляеў, Зінаіда Дудзюк, В.Шніп

Русск.язык

23.04.20

Употребление запятой.

§26. Анализ теоретического материала с.194-198. упр.237 (уст.), 238 (1,2)- анализ текста, 241.

Русск.лит.

23.04.20

А.И . Солженицын. «Один день Ивана Денисовича». Прочитать. Раскрыть трагизм судьбы человека в условиях несвободы.

Биографию и творчество А.И . Солженицына в тетрадь .

Биология

Повторить параграфы 24-41. Подготовиться к самостоятельной работе по данным параграфам.

 Тема: “ Понятие биосфера. Границы биосферы”

Изучить §45 (по учебному материалу параграфа заполнить таблицу

“Биясфера и яе межы”)

Тема: “Кампаненты биосферы”

Изучить §46 (до п. “Биогеохимические функции живого вещества”)

Хімія

§ 49 - прачытаць, канспект, зад. 1-4 – вусна, зад. 5, 6 - пісьмова(стар. 244-245);

§ 50 - прачытаць, канспект, зад. 1 – 3 вусна, зад. 4 -6 - пісьмова (стар. 249);

§ 52 - прачытаць, канспект, зад. 1-3 - вусна, зад. 4, 5 - пісьмова (стар.259);

§ 53-54 - прачытаць, канспект, зад. 1-6 - пісьмова (стар.273)

Інфарматыка

Паняцце пра каскадныя табліцы стыляў;  тэорыю глядзіце тут   http://htmlbook.ru/samcss 

 відэа глядзіце па спасылцы   https://youtu.be/XWH41HGPPB4