1-4 классы - Стриговская средняя школа
Размер шрифта
A- A+
Межбуквенное растояние
Цвет сайта
A A A A
Изоображения
Дополнительно

1-4 классы

Более подробная информация и дополнительные разъяснения по самообразованию будут размещены в родительской группе через Viber, а также в личных консультациях посредством мобильной связи.

В помощь  родителям, дети которых находятся на удаленном самообразовании, новинка - алфавитные мультики. Вы получаете анимационные стихи, в которых множество раз повторяется буква, во 2 части каждого мультфильма повторяются основные слова на изучаемую букву.
Алфавитные мультики - это новый успешный формат для игровых занятий при подготовке детишек к школе, для изучения русского языка, развития речи и для формирования навыка чтения.
#АЛФАВИТНЫЕ МУЛЬТИКИ. 33 сказочных истории на буквы алфавита:
Твердый знак Ъ: https://youtu.be/Kl95-FW3uTI
Мягкий знак Ь: https://youtu.be/6wFAdWKZYUY

25.05.2020-29.05.2020
 25.05.2020

 Навучанне чытанню
Тэма: Сапраўдныя сябры пазнаюцца ў бядзе. М.Танк “Жук і слімак”

“Буквар” с. 142-143: чытанне верша, адгадванне загадкі. 

Навучанне пісьму
Тэма: Націск у слове, перанос слоў

“Пісьмо” с.31-33: адпрацоўка напісання вялікіх літар з аваламі і паўаваламі; практыкаванне ў пастаноўцы націску ў словах; падзел слоў на склады; выбарачнае спісванне.

26.05.2020

Матэматыка
Тэма: Паўтарэнне вывучанага ў 1 класе. Састаў адназначных лікаў. Дзесятковы састаў двухзначных лікаў

Вучэбны дапаможнік с.120 №1-5, с.123 №21,22.
Сшытак: с.63.

Чалавек і свет
Тэма: Лета і здароўе чалавека. Змены ў прыродзе і працоўнай дзейнасці людзей у розныя поры года

Вучэбны дапаможнік с.60-63.

27.05.2020

Навучанне чытанню
Тэма: Нашы святы. Дзяды. Калядкі. Вялікдзень. Дзень Незалежнасці. Купалле

“Буквар” с.144-147: чытанне тэксту “Нашы святы”

Навучанне пісьму
Тэма: Вялікая літара ў назвах гарадоў, імёнах людзей, мянушках жывёл

“Пісьмо” с.34-36: адпрацоўка напісання літары Ф; практыкаванне ў напісанні з вялікай літары імёнаў і прозвішчаў людзей, назваў гарадоў.

Матэматыка
Тэма: Таблічнае складанне і адніманне

Вучэбны дапаможнік с.121 №6-8, 11, 12, с.123 №23, с.124 №24.
Сшытак: с.64.

28.05.2020

Навучанне чытанню
Тэма: Як да нас прыйшла кніга. Ф.Скарына – беларускі першадрукар

“Буквар” с.148-149: чытанне тэкстаў.

Навучанне пісьму
Тэма: Сказ. Кропка ў канцы сказа. Вялікая літара

“Пісьмо” с.40-42: паўтарэнне правілаў афармлення сказаў на пісьме; адпрацоўка напісання літар ю,Ю; спісванне з друкаванага тэксту.

Матэматыка
Тэма: Пазатаблічнае складанне і адніманне ў межах 20

Вучэбны дапаможнік с.121 №9-10, с.123 №19, с.124 №25-26.
Сшытак: с.68.

29.05.2020

Матэматыка
Тэма: Адзінкі даўжыні. Пабудова адрэзкаў зададзенай даўжыні

Вучэбны дапаможнік с.127 №40-44
Сшытак: с.69.


18.05.2020-22.05.2020

18.05.2020

Навучанне чытанню

Тэма: Янка Купала – вялікі беларускі паэт. Верш “Хлопчык і лётчык”
“Буквар” с. 132-133: чытанне верша і звестак пра Янку Купалу ў падручніку.

Навучанне пісьму

Тэма: Імёны. Правіла напісання імёнаў з вялікай літары

“Пісьмо” с.24-26: адпрацоўка напісання літар л, м, я, Я, Ш, Ц; спісванне тэкстаў, напісаных ад рукі; практыкаванне ў напісанні імёнаў людзей з вялікай літары.

19.05.2020

Матэматыка

Тэма: Адзінка масы - кілаграм

Вучэбны дапаможнік с.112-113: №1 – вызначэнне масы прадметаў з дапамогай рычажных вагаў і гіры масай 1 кг.

Сшытак: с.58.

Чалавек і свет

Тэма: Змены ў нежывой прыродзе і жыцці раслін летам. Жыццё дзікіх і свойскіх жывёл летам

Вучэбны дапаможнік с.56-59.

20.05.2020 

Навучанне чытанню

Тэма: Якуб Колас – вялікі беларускі пісьменнік. Верш “Каток”
“Буквар” с.134-135: чытанне верша “Каток” і звестак пра Якуба Коласа ў падручніку.

Навучанне пісьму

Тэма: Падзел слоў на склады і для пераносу. Галосныя для абазначэння мяккасці папярэдніх зычных

“Пісьмо” с.27-30: адпрацоўка напісання літар; знаёмства з правілам пераносу слоў з аднаго радка на другі; практыкаванне ў падзеле слоў на склады, для пераносу; спісванне з друкаванага тэксту.

Матэматыка

Тэма: Параўнанне ёмістасцей пасудзін з дапамогай умоўнай меркі. Адзінка ёмістасці - літр

Вучэбны дапаможнік с.114-115: №1 – параўнанне пасудзін па ёмістасці з дапамогай умоўнай меркі.

Сшытак: с.59.

21.05.2020

Навучанне чытанню

Тэма: Вусная народная творчасць. Казка “Спрэчка”
“Буквар” с.138-139: чытанне тэкстаў, аналіз прачытанага.

Навучанне пісьму

Тэма: Націск у слове, перанос слоў

“Пісьмо” с.31-33: адпрацоўка напісання вялікіх літар з аваламі і паўаваламі; практыкаванне ў пастаноўцы націску ў словах; падзел слоў на склады; выбарачнае спісванне: выбар двухскладовых слоў, слоў з літарай ь.

Матэматыка (21.05-22.05.20)

Тэма: Замацаванне

Вучэбны дапаможнік с.116-119:  замацаванне ўмення выконваць таблічнае і пазатаблічнае складанне і адніманне ў межах 20; рашаць задачы вывучаных відаў; вымяральныя ўменні.

Сшытак: с.60-62.

11.05.2020 - 15.05.2020

11.05.2020

 Навучанне чытанню
Тэма: Нашы асветнікі. А вось што мы ўбачылі ў музеі

“Буквар” с. 128-129: чытанне тэкста ў падручніку, разгляд малюнкаў.

 Навучанне пісьму
Тэма: Словы-“сваякі”. Парныя п - б
“Пісьмо” с.12-15: выбарачнае спісванне: запіс слоў-“сваякоў”; назіранне за гукамі, якія на канцы слова аглушаюцца; спісванне слоў і сказаў, напісаных ад рукі і надрукаваных; вызначэнне ў словах літар, якія абазначаюць мяккія зычныя гукі.

 12.05.2020 

Матэматыка
Тэма: Пабудова адрэзка, даўжэйшага (карацейшага) за дадзены адрэзак на некалькі сантыметраў.

Вучэбны дапаможнік с.102-102: №1,2 – пабудова адрэзка, даўжэйшага ці карацейшага за дадзены адрэзак на некалькі сантыметраў.
Сшытак: с.53.

Чалавек і свет
Тэма: Вясновыя з’явы ў прыродзе

Вучэбны дапаможнік с.54-55.

 13.05.2020

 Навучанне чытанню
Тэма: Мінск – сталіца нашай Радзімы

“Буквар” с.130: чытанне тэксту “Мінск”.

 Навучанне пісьму
Тэма: Парныя т - д
“Пісьмо” с.16-19: выбарачнае спісванне: запіс слоў-“сваякоў”; назваў агародніны; практыкаванне ў выбары патрэбнай літары для абазначэння парнага па глухасці-звонкасці гука на канцы слова; спісванне з друкаванага тэксту.

 Матэматыка
Тэма: Адзінкі даўжыні – дэцыметр і сантыметр

Вучэбны дапаможнік с.104-105: №1 – вымярэнне даўжынь адрэзкаў, выяўленне значэнняў даўжынь у дэцыметрах; с. 106-107: №1,2 – выяўленне значэнняў даўжынь у дэцыметрах і сантыметрах.
Сшытак: с.54-55.

 14.05.2020 

Навучанне чытанню
Тэма: Твая мова

“Буквар” с.131: тэкст “Твая мова”.

 Навучанне пісьму
Тэма: Парныя с – з. Парныя ш - ж
“Пісьмо” с.20-23: практыкаванне ў выбары патрэбнай літары для абазначэння парнага па глухасці-звонкасці гука на канцы слова; спісванне з друкаванага і напісанага ад рукі тэксту.

 Матэматыка
Тэма: Замацаванне

Вучэбны дапаможнік с.108-109:  вымярэнне даўжынь прадметаў і адрэзкаў, выяўленне значэнняў даўжынь у дэцыметрах і сантыметрах; пабудова адрэзкаў зададзенай даўжыні.
Сшытак: с.56.

 15.05.2020 

Матэматыка
Тэма: Маса прадметаў. Параўнанне прадметаў па масе з дапамогай рычажных вагаў і ўмоўнай меркі.

Вучэбны дапаможнік с.110-111: №1,2 – параўнанне прадметаў па масе з дапамогай рычажных вагаў і ўмоўнай меркі.
Сшытак: с.57.


04.05.2020-08.05.2020

04.05.2020

 Навучанне чытанню

Тэма: Адрозненне гукаў [дз’], [ч ], [дж] і правільнае іх абазначэнне на пісьме. Чытанне тэкстаў (Л.Рашкоўскі “Поні”, “Зебра”, А.Каско “Жарт”)

“Буквар” с. 121: чытанне твораў “Коцікі”, “Галубы”, “Вожык”; с.122: чытанне тэкстаў.

 Навучанне пісьму

Тэма: Сказ. Слова і сказ

“Пісьмо” с.1-3: паўтарэнне правілаў афармлення сказаў на пісьме, выкананне практыкаванняў на спісванне сказаў.

 

05.05.2020

 Матэматыка

Тэма: Параўнанне даўжынь прадметаў (адрэзкаў) на аснове пачуццёвага ўспрымання

Вучэбны дапаможнік с.90-91: №1,2 – параўнанне даўжынь прадметаў і адрэзкаў з дапамогай прыкладання, накладання.

Сшытак: с.47.

 Чалавек і свет

Тэма: Вясновыя з’явы ў прыродзе

Вучэбны дапаможнік с.54-55.

 

06.05.2020

 Навучанне чытанню

Тэма: Надрадковы знак ‘ (апостраф).

“Буквар” с.123: знаёмства з надрадковым знакам – апострафам, чытанне слоў з апострафам, твора “Як хто спіць”.

 Навучанне пісьму

Тэма: Цвёрдыя і мяккія зычныя гукі, іх абазначэнне на пісьме. Словы-“сваякі”

“Пісьмо” с.4-7.

 Матэматыка

Тэма: Параўнанне даўжынь прадметаў (адрэзкаў) з дапамогай умоўнай меркі

Вучэбны дапаможнік с.92-93: №1 – параўнанне даўжынь прадметаў і адрэзкаў з дапамогай умоўнай меркі.

Сшытак: с.48.

07.05.2020

 Навучанне чытанню

Тэма: Замацаванне вывучанага па тэме “Гукі і літары мовы”. Алфавіт

“Буквар” с.124: тэкст “Любіна пісьмо”; с.125: беларускі алфавіт.

 Навучанне пісьму

Тэма: Спісванне з задачай (поры года). Дні тыдня. Работа з дэфармаваным тэкстам

“Пісьмо” с.8-11.

 Матэматыка

Тэма: Адзінка даўжыні – сантыметр. Лінейка. Вымярэнне даўжынь адрэзкаў з дапамогай лінейкі

Вучэбны дапаможнік с.94-95: №1 –  параўнанне даўжынь адрэзкаў з дапамогай меркі даўжынёй 1 см; с.96-97: №1 – вымярэнне даўжынь прадметаў і адрэзкаў з дапамогай лінейкі.

Сшытак: с.49-50.

 

08.05.2020

 Матэматыка

Тэма: Пабудова прамой і адрэзка

Вучэбны дапаможнік с.98-99: №1 – вымярэнне даўжыні адрэзкаў.

Сшытак: с.51.


25.04.2020

Навучанне чытанню

Тэма: Чытанне тэксту Д.Бiчэль “Курапатка”

“Буквар” с. 117: тэкст “Курапатка”.

Навучанне пісьму

Тэма: Літара ю

“Пропісь 2” с.40-41.

 

29.04.2020

Навучанне чытанню

Тэма: Чытанне тэксту “Паўлюк і Цюлік”. Замацаванне вывучанага

“Буквар” с.118 - тэкст “Паўлюк і Цюлік”, с.119 – чытанне твораў, завучванне скорагаворкі.

Навучанне пісьму

Тэма: Літара Ю

“Пропісь 2” с.42-43.

Матэматыка

Тэма: Пазатаблічнае складанне з утварэннем ліку 20. Пазатаблічнае адніманне ад ліку 20

Вучэбны дапаможнік с.82-83: №1 – выкананне складання з утварэннем ліку 20 і аднімання ад 20, задача №4.

Сшытак: с.43.

 

30.04.2020

Навучанне чытанню

Тэма: Гук [дж]. Літары дж, Дж

“Буквар” с.120: чытанне слоў, верша і народнай прыметы.

Навучанне пісьму

Тэма: Літары дж, Дж

“Пропісь 2” с.44-45.

Матэматыка

Тэма: Задачы, якія раскрываюць сэнс дзеяння складання, са словамі “столькі, колькі…”

Вучэбны дапаможнік с.84-85: №1 – выбар схемы і рашэнне задачы.

Сшытак: с.44.


20.04.2020

 Навучанне чытанню

Тэма: Роля літары ю ў складзе пасля зычнай

“Буквар” с. 114: чытанне складоў і слоў з літарамі ю, ё, е; тэкст “Пяро і аловак”.

 Навучанне пісьму

Тэма: Літара Я

“Пропісь 2” с.34.

 

21.04.2020

 Матэматыка

Тэма: Сувязь паміж сумай і складаемымі

Вучэбны дапаможнік с.74-75: №1 – састаўленне роўнасцей на аснове сувязі паміж сумай і складаемымі.

Сшытак: с.39.

 Чалавек і свет

Тэма: Змены ў жыцці дзікіх жывёл вясной

Вучэбны дапаможнік с.50-51.

 

22.04.2020

 Навучанне чытанню

Тэма: Чытанне верша Я.Коласа “На рэчцы зімою”

“Буквар” с.115: верш Я.Коласа “На рэчцы зімою”.

 Навучанне пісьму

Тэма: Літары дз, Дз

“Пропісь 2” с.36-37.

 Матэматыка

Тэма: Таблічнае адніманне з лікамі 5,6

Вучэбны дапаможнік с.76-77: №1 – адніманне лікаў 5 і 6 на аснове сувязі паміж сумай і складаемымі.

Сшытак: с.40.

 

23.04.2020

 Навучанне чытанню

Тэма: Ветлівыя словы беларускай мовы. Чытанне тэксту Д. Бічэль “Курапатка”

“Буквар” с.116-118: чытанне і знаёмства з ласкавымі словамі, тэкст Д. Бічэль “Курапатка”.

 Навучанне пісьму

Тэма: Літары ё, Ё

“Пропісь 2” с.38-39.

 Матэматыка

Тэма: Таблічнае адніманне з лікамі 7, 8, 9.

Вучэбны дапаможнік с.78-79: №1 – адніманне лікаў 7, 8 і 9 на аснове сувязі паміж сумай і складаемымі.

Сшытак: с.41.

 

24.04.2020

Матэматыка

Тэма: Пазатаблічнае адніманне з лікамі 5, 6, 7, 8, 9

Вучэбны дапаможнік с. 80-81: №1 – адніманне лікаў 5, 6, 7, 8 і 9 у межах 20 без пераходу праз дзясятак.

Сшытак: с.42.

Более подробная информация и дополнительные разъяснения по самообразованию будут размещены в родительской группе через Viber, а также в личных консультациях посредством мобильной связи.

20.04.2020г.

Літ.чыт.

Тэма: Н.Галіноўская “Вясновая бярозка.” Я.Журба “Пчолка”

Н.Маеўская “ Як галінка прачнулася”

С.81, 83, 85-90

Заданне: с.91, заданне 7

Абагульненне па раздзеле “Усмешка вясны”

С.91-93

Заданне: с.92,93 адказаць на пытанні

 

Матэматыка

Тэма: Пісьмовае складанне віду 37+63

С.76,77 (звярнуць увагу на алгарытм пісьмовага складання віду 37+63 на с.76)

№ 1, с.76(рашыць прыклады ў слупок) № 2, с.77 (рашыць задачу)

Тэма: Пісьмовае складанне віду 37+25

С.78,79 (звярнуць увагу на алгарытм пісьмовага складання віду 37+25 на с.78)

№ 1, с.78(рашыць прыклады ў слупок) № 2, с.79 (рашыць задачу)

 

Литературное чтение

Тема: С.Дрожжин «Всё зазеленело…» Г. Скребицкий «Жаворонок»

С.67, 68   с.69,70

Задание: с.70 (ответить на вопросы)

Тема: Н.Сладков «Зимние долги»

С.71-75 задание: с.75 (задание 7)

21.04.2020г.

Літаратурнае чытанне

Тэма: Пазакласнае чытанне на тэму “Ідзе вясна ў шумлівых водах”

Заданне: падабраць і чытаць кнігі на тэму “Прыгажэйшае старонкі не знайсці, як ні шукай”

Беларуская мова

Тэма: Сувязь слоў у сказе

С.45-47 (разглядзець правіла на с.46)

С. 46, пр.70,71( вусна)     С.47, пр.73(пісьмова)

Тэма: Словаяк адзінка мовы. Значэнне слова

С. 51-57(разглядзець правіла на с.54,55)

С. 53, пр.83,84 (вусна)     С.54.пр.86,87(вусна) С.57,пр.91(пісьмова)

Матэматыка

Тэма:Пісьмовае складанне трох складаемых.

С. 80,81(пазнаёміцца з алгарытмам пісьмовага складання трох лікаў)

С.80, № 1(рашаем прыклады ў слупок) с.81, №2(рашаем задачу)

Тэма: Няроўнасці

С. 82,83(знаёмімся з паняццямі “няроўнасць”, “правільная няроўнасць”, “няправільная няроўнасць”)

С.82, №1,2 (вусна) С.83 №1,2(пісьмова)

Русский язык

Тема: Родственные слова

С.64-73(чтение информации о родственных словах на с.65)

С.66, упр.102(устно) с.68,упр.106 (устно)   С.70,упр.109(письменно)

С.71, упр.110(письменно)

 

22.04.2020г.

Матэматыка

Тэма: Пісьмовае адніманне віду 40-26

С. 84,85 (пазнаёміцца з алгарытмам пісьмовага аднімання віду 40-26)

Заданне: с. 84, №1 (рашыць прыклады ў слупок) С.85, №2(рашыць задачу)

Тэма: Пісьмовае адніманне віду 100-26

С.86,87 (пазнаёміцца з алгарытмам пісьмовага аднімання віду 100-26)

Заданне: с.86,№1(рашаць прыклады ў слупок)   С.87 №2 (рашаць задачу)

Беларуская мова

Тэма: Словы, блізкія па значэнні

С.60-62(звярнуць увагу на правіла на с.60)

С.61,пр.100,101(вусна)   С.63,пр.1024(пісьмова)

Тэма: Словы з супрацьлеглым значэннем

С. 64,65(звярнуць увагу на правіла на с.64)

С.64, пр.106,107 (вусна) С.65, пр.109 (пісьмова)

Литературное чтение

Тема: Е. Трутнева «Если в небе ходят грозы»; названия летних месяцев; В.Бианки «Синичкин календарь. Июнь»

С.76,77 (выр.чтение)   С.78-81 (задание 6 на с.82)

23.04.2020г.

Русский язык

Тема: Родственные слова

С.65 (повторить правило)

С.65, упр.100 (устно), С.66, упр.101 (устно)

Задание: с.67, упр.103 (письменно)

Матэматыка

Тэма: Пісьмовае адніманне віду 40-26

С.84 (паўтарыць алгарытм пісьмовага аднімання віду 40-26)

Заданне: С.85, № 3, 1, 5(пісьмова)

Тэма: Пісьмовае адніманне віду 100-26

С. 86 (паўтарыць алгарытм пісьмовага аднімання віду 100-26)

Заданне: С.87, № 1(пісьмова)

 

24.04.2020г.

Чалавек і свет

Тэма: Значэнне свойскіх і дзікіх жывёл у жыцці чалавека

Прачытаць параграф на с.101-103

Заданне: с.104, адказаць на пытанні

Русский язык

Тема: Корень слова. Однокоренные слова.

С.65 (повторить правило)

Обратить внимание!!!

Родственные слова называют ещё и однокоренными.

С.67, упр.104 (устно) , С.69, упр.107 (устно)

Задание: с.70, упр.108 (письменно)

25.05.2020-29.05.2020

Англ.язык

25.05.20
Тема: Помоги другу
Выполни упражнения из учебника: Урок 8, страница 135 (1а, 1б, 2).

27.05.20
Тема: Рисунок любимого животного. Угадай животное.
Выполни упражнения из учебника: Урок 9, страница 138 (упражнения 1, 2, 4).

29.05.20
Тема: До свидания, друзья!
Выполни упражнения из учебника: Lesson 10, страница 140-141.

25.05.20

Русский язык
Тема: Не с глаголами. С. 123 – 125

Учимся определять время, число, род глаголов
Упр. 208, устно
Упр. 209 письменно
Упр.210, письменно. подчёркивая глаголы с не.
Словарное слово костёр
Упр . 213, отгадайте загадки. вставьте пропущенные буквы

Матэматыка
Паўтарэнне вывучанага ў 3 класе. С.136

Паўтараем пісьмовае складанне і адніманне трохзначных лікаў, парадак дзеянняў у выразах, якія змяшчаюць складанне, адніманне, множанне, дзяленне, дужкі.
№ 1,2 вусна
№3, 4, 5, 7 пісьмова

26.05.20

Беларуская мова
Тэма: Кантрольны дыктант з граматычным заданнем

Літаратурнае чытанне
Тэма: Віктар Шымук “Канікулы”, Н. Гілевіч “сябры ў паходзе”. С.98- 99, 100- 102

Чатанне вершаў
Адказы на пытанні с.99,102
Верш “ Канікулы” вывучыць на памяць

Матэматыка
Тэма: Паўтарэнне вывучанага ў 3 класе. С.137

Паўтараем пісьмовае множанне і дзяленне трохзначнага ліку на адназначны, рашэнне ураўненняў на знаходжанне невядомага множнікаю,дзельніка, дзялімага.
№ 10. 11, 12 пісьмова
Паўтараем адзінкі вагі № 13 ( больш, менш, роўна).

Чалавек і свет
Тэма: Правілы здаровага ладу жыцця. С.136 – 137

Успамінаем, чаму ўсім людзям трэба клапаціцца пра сваё здароўе
Чытаем старонкі с.136 – 137, разглядаем схему с.137
Ці можна сказаць, што вы ведаеце здаровы лад жыцця? Чаму?

27.05.20

Матэматыка
Тэма: Паўтарэнне вывучанага ў 3 класе. С.138

Паўтараем рашэнне задач на рух, складаем адваротныя задачы
№ 14 – 15 вусна
Задачы на знаходжанне чацвёртага прапарцыянальнага №19.20

Русский язык
Тема: Контрольная работа по теме «Глагол»

Литературное чтение
Тема: Контрольная проверка навыка чтения вслух

Рассмотрение – чтение детских энциклопедий

28.05.20

Матэматыка

Тэма:Паўтарэнне вывучанага ў 3 классе. С.139
Паўтараем задачы на рух, на знаходжанне перыметра, плошчы № 22-25
Чытаем на с.140 – 141 “Гэта цікава” , “Калькулятар”, “Квадратны сантыметр”.

Літаратурнае чытанне
Тэма:Мікола Маляўка “Будзем біць рэкорды”,М.Маляўка “ Велагонка”. С. 103 - 111

Чытаем вершы с.103 – 106
Адказваем на пытнні да прачытанага
Працуем на с.108 -111, “Праверце свае веды і ўменні”

Беларуская мова
Тэма: Паўтарэнне: назоўнік, прыметнік, дзеяслоў. С.140 -141

Паўтараем складанне сказаў з асобных слоўпр.251
Слоўнікавыя словы ў красвордзе с.141
Развіццё мовы. Раскажыце, якія прыемныя заняткі чакаюць дзяцей летам, выкарыстайце дзеясловы пр.249

29.05.20

Русский язык
Тема: Комплексное повторение изученного материала. С.134 – 139

Повторяем, из каких частей состоит текст с.134, упр.225
Упр. 228. 229 письменно, вставляя пропущенные буквы ( повторяем синонимы, антонимы).
Упр. 234, назовите известные вам части речи
Повторяем написание словарных слов с.140

Литературное чтение
Тема: Обобщающий урок по теме раздела « Удивительное рядом»

С.133 -134,проверьте себя, вспомните, подумайте, расскажите, придумайте разделу другое название


18.05.2020-22.05.2020

Англ.язык

18.05.20
Тема: Смешное животное
Выполни упражнения из учебника: Lesson 1, page 115: 1., 2 3a, 4a, 5.

20.05.20
Тема: Счастливый гиппопотам
Выполни упражнения из учебника: Lesson 2, page 117: 1, 2a, 2b, 2c, 2d, 2e., 3b.

22.05.20
Тема: Я люблю животных
Выполни упражнения из учебника: Lesson 3, page 120: 1, 2 , 3, 4b.

18.05.20

Матэматыка

Тэма: Замацаванне адзінак часу. Раніца, дзень, вечар, ноч. С.122 -123
Разглядаем табліцу на с.122. Звяртаем увагу на тое, што у сутках 24 гадзіны
№2 параўнай, запішы
№3 вусна
№4 Рашы задачу, пабудуй схему
Задача на рух у процілеглых напрамках,Будуем схему. Рашаем пісьмова
Паўтараем пісьмовае множанне і дзяленне трохзначнага ліку на адназначны
№7
Д/З С.123 № 1.2

Русский язык

Тема: Изменение глаголов по времени. С.112 – 115
Учимся находить глаголы в предложении, определять число и время.
С.113 Рассмотрите рисунки. Познакомьтесь с изменением глаголов по временам
Правило с. 114
Словарные слова: календарь, футбол
Упр.193, устно
Упр.194, 195 письменно
Д/З С.116. упр.196

19.05.20

Матэматыка

Кантрольная работа
Тэма:Паўтарэнне вывучанага ў 3 класе

Беларуская мова

Паўтарэнне: тэкст, сказ. С.127 – 129
Пр.223, знаёмства са зместам, работа па пытаннях да тэкста, пераказ першай часткі
Пр.224, расставіць сказы ў патрэбнай паслядоўнасці, каб атрымаўся тэкст, падкрэсліць галоўныя члены сказа
Пр.228 вызначаем галоўныя члены сказа, вучымся правільна і хутка вымаўляць запісаную скорагаворку
Д/З С.131 пр. 229

Літаратурнае чытанне

Тэма: Барыс Сачанка “Хлеб”. С.86 – 89
Чытанне тэксту. Гутарка па пытаннях с.89
Пераказ с.87
Д/З С.86 – 89 выразнае чытанне ўрыўка на с.88

Чалавек і свет

С.132 -135. Тэма: Органы слыху, нюху, дотыку, смаку
Чатанне старонак 132 -135. Разгледзьце малюнкі, правядзіце даследаванне с.133
Складзіце два пытанні, якія дапамогуць праверыць,як вы зразумелі прачытанае
Праверце сябе, пытанні с.135
Д/З С. 132 – 133 пераказ 

20.05.20

Матэматыка

С.126 -127. Тэма: Поўнач, Поўдзень. Рашэнне простых задач на вылічэнне часу канца падзеі, пачатку падзеі, працягласці падзеі
Разглядаем табліцу с.126
Працуем з гадзіннікам
С.126 №1, 2. 3 вусна
№4 пісьмова, паўтараем пісьмовае множанне і дзяленне трохзначнага ліку на адназначны і парадак дзеянняў у выразах без дужак
№5 Задача на рух, малюем схему
№5 вусна складаем задачы па табліцы
Д/З С.127 №1,2

Русский язык

Тема: Род глаголов прошедшего времени. С. 119 -121
Учимся находить глаголы в предложении, ставить вопросы к ним, определять число и время, а в глаголах прошедшего времени единственного числа – род
Упр.202 с.119 устно
Правило с.120
Упр. 203, повторяем главные члены предложения , определяем время и число глаголов
Упр.204, письменно, определяем род глаголов в форме прошедшего времени единственного числа
Упр.206 объясняем правописание выделенных букв
Д/З С.122 упр.207

Литературное чтение

Научно-познавательная и художественная литература
Тема: Ю.Дмитриев «Птица и змея», «Вертишейка» (текст из энциклопедии)
С.125 -129. Чтение текста
Ответьте на вопрос: «Можно ли по названию птички догадаться об её особенностях?»
Выборочное чтение по вопросам к тексту с.128
Выразительное чтение отрывка ( о поведении птички во время опасности с.126 -127)
Чтение текста на с.128 «Вертишейка»
Подбираем вопросы по содержанию текста
Сравниваем два текста. Делаем вывод: чем похожи и чем различаются два текста
Д/З С.128 – 129 , выразительное чтение

 21.05.20

Матэматыка

С.128 – 129. Тэма: замацаванне рашэння задач на вылічэнне часу канца падзеі, пачатку падзеі, працягласці падзеі
Задачы № 1
№3, складанне адзінак часу
№4, павяліч і паменшы лікі ў некалькі разоў
№8 , разглядаем схему, тлумачым, што абазначаюць выразы
Д/З С.129 №1,2

Беларуская мова

С.132 – 133. Тэма: Паўтарэнне: Значэнне слова
Пр.230 паўтараем антонімы, падбіраем да выдзеленых слоў
Пр.232 паўтараем сінонімы, кожную групу сінонімаў пішам з новага радка
Пр.233 працуем з прыказкамі, падбіраем сінонімы і антонімы, як патрабуе сэнс
Д/З С.133

Літаратурнае чытанне

С.90 – 92. Тэма: Міхась Даніленка “Ордэн”
Чытанне апавядання “Ордэн”
Хто распавядае гісторыю пра ордэн: пісьменнік ці яго герой?
Адкажыце на пытанні да апавядання с.92
Чытанне апавядання па ролях
Растлумачце сэнс прыказкі “Той герой, хто за Радзіму гарой”
Д/З С.90 -92 выразнае чытанне апавядання па ролях

22.05.20

Русский язык

С.123 – 125. Тема: Не с глаголами
Учимся употреблять глаголы с не, определять время, род, число
Упр.208, устно
Правило
Упр.209, выучите стихотворение и запишите по памяти, сравните записанное в тетради с учебником
Словарное слово костёр
Упр.211 изменить текст, чтобы он соответствовал заголовку,придумать советы о поведении в лесу
Упр.212. повторяем безударные гласные в корне слова
Д/З С.125 упр.213

Литературное чтение

С.130 - 132. Тема: Иван Сергеевич Соколов – Микитов «Ночной разбойник». «Филин»

Чтение текста с.130 -131,
Ответьте на вопросы к тексту с.131
Найдите познавательный текст об Иване Соколове-Микитове в энциклопедии
Чтение текста «Филин» с.131 – 132
Выберите из текста информацию о филине
Ответьте на вопросы к тексту с.132
Д/З Расскажите, что интересного вы узнали о филине


11.05.2020-15.05.2020

Англ.язык

11.05. Тема: Животные
Выполните задания из учебника: Стр. 115, упр. 1, 2, стр. 116, упр. 3а, 4а, 5.


13.05. Тема: В цирке
Выполните задания из учебника: Lesson 2. Стр. 117, упр. 1, стр. 118, упр. 2а, стр. 119, упр. 2 б, 2в, 2е, 3а.


15.05. Тема: Что едят животные
Выполните задания из учебника: Lesson 2. Стр. 120, упр. 1, стр. 121, упр. 2, 3, стр. 122, упр. 4а, б

11.05.20

Русский язык
Тема: Сочинение по серии сюжетных рисунков и опорным словам
С.99, рассмотрите рисунки и прочитайте слова и словосочетания к каждому рисунку
Озаглавьте текст. Подумайте, кто будет главным героем этого текста.
Начните так: У Саши папа заядлый грибник.

Матэматыка

Тэма: Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны лік з астачай
С.112 -113
Разглядаем алгарытм пісьмовага дзялення трохзначнана ліку на адназначны з астачай с.112
№1,2,3 пісьмова, №6 задача
Чаму пры дзяленні астача павінна быць меншая за дзельнік?
Д/З С.113, №1,2

12.05.20

Беларуская мова

Тэма: Правапіс не з дзеясловамі. С.119-121
Не з дзеясловамі пішацца асобна
Разглядаем пр.208,209
Складаем парады, якія можна даць на летнія канікулы сваім аднакласнікам, выкарыстоўвайце дзеясловы з не.
Тлумачым правапіс не з дзеясловамі пр.210, 211
Д/З С.121 пр.212

Літаратурнае чытанне

Тэма: Алесь Махнач “ Юныя абаронцы”. С.75-79
Чытаем твор. Адказваем на пытанні с.79
Што расказаў пісьменнік пра кантужанага пагранічніка Бабронка?
Падрыхтуйце падабязны пераказ эпізода
С.80, разглядаем рэпрадукцыю карціны Э. Белагурава “ Дзеці вайны”
Адкажыце на пытанні с.80
Д/С С.76 – 77 выр. чыт. Урыўка

Матэматыка

Тэма: Замацаванне пісьмовага дзялення трохзначнага ліку на адназначны
С. 114-115
№1 лічым пісьмова, выконваем праверку з дапамогай калькулятара
№2 Выконваем дзяленне з астачай
№5 Знаходзім частку значэння даўжыні
№7 Параўноўваем
Задача на рух №8, пісьмова, малюнак
Д/З С.115 №1,2

Чалавек і свет

Тэма: Органы пачуццяў чалавака. Вочы – орган зроку. С. 127 – 131
Чытаць тэкст с.127 – 131
Разглядаем малюнкі с.128, якія органы пачуццяў паказаны на малюнку?
Абмяркуйце, што карысна і што шкодна для зроку, параўнайце адказы з тэкстам
Д/З Падрыхтуйце паведамленне на тэму “Як трэба клапаціцца пра вочы”

13.05.20

Матэматыка

Тэма: Задачы на сустрэчны рух (на знаходжанне адлегласці). С.116-117
Разглядаем алгарытм рашэння задач на рух ( знаходжанне адлеглаці) с.116
№ 1 задача , будуем чарцёж, запісваем з тлумачэннем
Паўтараем пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны з астачай №2
№3 задача на кошт
№4 паменшыце лікі ў 6 разоў, на 126
Д/З С.117 №1,2

Русский язык

Тема: Глагол как часть речи, его значение, роль в предложении. С.103 -105
Учимся находить глаголы в тексте, ставить к ним вопросы
Каким членом предложения является глагол в предложении?
Упр.176 устно
Читаем правило с.103
Запомнить выражение «глагол всегда в работе».
С.104, упр.178 . списать текст. подчеркнуть главные члены предложения, указать какими частями речи они являются.
Д/З С.105 упр.180

Литературное чтение

Тема: Юрий Дмитриевич Дмитриев «Белый медведь». С.119- 121
Чтение текста
Работа по содержанию прочитанного
Выберите интересные факты об особенностях обоняния, глаз, лап медведя.
Докажите. что белые медведи терпеливые.
Д/З С.119-121 подробный пересказ текста. Найдите полезную познавательную информацию о белых медведях.

14.05.20

Матэматыка

Тэма: Задачы на сустрэчны рух (на знаходжанне адлегласці). С.118-119
Разглядаем табліцу с.118
№ 1 задача. Чарцёж
Задача на кошт №3
№4, вылічы, звяртаем увагу на парадак дзеянняў
№6 параўноўваем велічыні
Д/З С .119 №1,2

Беларуская мова

Тэма: Паўтарэнне: тэкст, сказ.Слоўнікавы дыктант. С.127 – 130
Пр.223. чытаем тэкст, дзелім на часткі, вусна пераказваем першую частку.
Пр.224 чытаем сказы., расстаўляем іх у патрэбнай паслядоўнасці, каб атрымаўся тэкст.
Паўтараем напісанне слоўнікавых слоў:звінець, выйсці, адчыніць, пошта, дзённік, воблака, бутэрброд, булён,вулей, пясчаны.

Літаратурнае чытанне

Тэма: Іван Муравейка “На вайне і не такое бывае (Подзвіг ката Марціна)”. С.81-85
Чытанне апавядання
Вызначэнне асноўнай думкі апавядання
Адкажыце на пытанні с.85
Чытанне ўрыўка аб тым, як з дапамогай ката сяржант Перапечка здабыў важныя даныя па сваім плане, падрыхтоўка да пераказа.
Д/З С. 81 -85 пераказ урыўка пра ката-франтавіка

15.05.20

Русский язык

Тема: Изменение глаголов по числам. С.106 – 109
Учимся находить глаголы в тексте, ставить к ним вопросы, определять их число, изменять их по числам
Упр.181, устно
С.107, знакомимся с правилом
Упр.182 письменно, подчёркиваем глаголы, обозначаем их число
Упр. 184 устно, образуйте форму единственного числа
Упр.185 объясняем написание выделенных букв
Д/З С.109 упр.186

Литературное чтение

Тема: Борис Степанович Житков «Как слон спас хозяина от тигра». «Слон» (текст из энциклопедии). С.122- 125
Чтение рассказа
Ответьте на вопросы с.124
Составьте план рассказа и перескажите его по плану (используйте памятку на форзаце 1)
Чтение текста «Слон» с.124 -125
Выберите из текста информацию о слоне: вес, размер, особенности строения ушей и носа.
Сравните два текста о слонах
Д/З С.122- 124 пересказ по плану


04.05.2020-08.05.2020

Англ.язык

04.05.20
Тема: Сезонные игры. Моя любимая пора года.
Выполни задания из учебника: упр. 1, стр.96, упр. 2а, стр. 96, упр. 3, 4, 5а, стр. 98, упр. 5b, стр. 99.
Прослушать лексику можно в онлайн словаре ABBYYLingvo.

06.05.20
Тема: Давайте пойдем на прогулку. Древо сезонов.
Выполни задания из учебника: упр. 1а, стр. 100, упр. 2, 3, 4, стр. 101, упр. 5, стр. 102.

08.05.20
Тема: Приключения гадкого утенка. Все поры года прекрасны
Выполни задания из учебника: упр. 1, стр. 105, упр. 2а, стр. 106, упр. 4, стр. 108

04.05.20 Матэматыка

Тэма: Задачы на рух у процілеглых напрамках (на знаходжанне адлегласці). С.104 -105

Разглядаем алгарытм рашэння задач на рух у процілеглых напрамках ( на знаходжанне адлегласці) с.104. № 1 задачу рашаем пісьмова, малюнак. Паўтараем алгарытм пісьмовага дзялення трохзначнага ліку на адназначны. №3, пісьмова. Паўтараем складанне і адніманне велічынь №5. Д/З С.105 №1,2

 Русский язык

Тема: Имя прилагательное как часть речи. С.82 -84

Знакомимся с именем  прилагательным как частью речи, что обозначает имя прилагательное и на какие вопросы отвечает. Учимся находить имена прилагательные в предложении, определять, с какими именами существительными они связаны в предложениях

Упр.149 письменно. Рассматриваем правило с.82-83.
Упр.151 (выписываем из текста предложения, в которых встречаются имена прилагательные). Д/З С.84  упр.152

 05.05.20 Матэматыка

С.106 -107 . Тэма: Задачы на рух у процілеглых напрамках ( на знаходжанне адлегласці) Алгарытм рашэння задач на рух у супрацьлеглых напрамках с.106
Задача №1, малюнак. №3 Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны. №4 Знаходжанне значэння выразаў. №7 вусна. Д/З С.107 №1,2

 Беларуская мова

Тэма: Змяненне дзеясловаў прошлага часу па родах. С.111-114
С.111, пр.195, дагаварваем дзеясловы прошлага часу ў сказах так, як патрабуе сэнс
Працуем над правілам і табліцай с.112. Пр.197. пісьмова
С.113 гаворым правільна
С.114 пр.198, дзеясловы ў дужках пастаўце ў форму прошлага часу, запішыце сказы ў такой паслядоўнасці, каб атрымаўся тэкст

Д/З С.115 пр.200

 Літаратурнае чытанне

Тэма: Пазакласнае чытанне на тэму “Хлеб усяму галава”
Падабраць кнігу, або твор на тэму працы і адносін да працавітых людзей розных прафесій. Ведаць прозвішча пісьменніка, назву, змест, герояў і цікавыя эпізоды.

Чалавек і свет

Тэма: Органы стрававання і выдзялення. С.120 – 123 Чытанне параграфа
Разглядванне малюнка выдзяляльнай сістэмы чалавека на с.122
Чытанне двух апошніх абзацаў тэксту параграфа. Адказы на пытанні

Д/З С.122 -123 чытаць, пыт. задан. С.123

06.05.20 Матэматыка

Тэма: Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны лік (выпадкі 328 :4) С.106 – 109
Разглядаем алгарытм пісьмовага дзялення трохзначнага ліку на адназначны с.108
Звяртаем увагу на першае няпоўнае дзялімае, гэта двухзначны лік.
Вызначаем у пачатку дзяленння колькі будзе лічбаў у дзелі
№1 пісьмова
№3 выкананне  матэматычных аперацый з велічынямі
№4 састаў выразы, знайдзі іх значэнні
№6 рашы задачу,выберы схему

Д/З С.109 №1.2

Русский язык

Тема: Роль имён прилагательных в речи. С.85-67
Упр.153 устно. Правило, роль прилагательных в речи
Упр.154 записать имена прилагательные вместе с именами существительными
Упр.155 прочитать и записать ответы на вопросы (по данному плану)

Д/З С, 87 упр.156

Литературное чтение

Тема: Научно-познавательная и художественная литература С.Сахарнов
«Как краб кита из беды выручил», «Пингвины» (текст из энциклопедии). С.112-117
Чтение сказки «Как краб кита из беды выручил». Ответы на вопросы к тексту с.116-117
Подумать, что в этой сказке вымышленное, а что реальное
Подготовить чтение сказки по ролям
С.112-113, чтение текста из энциклопедии
Подготовить несколько вопросов по содержанию текста

Д/З С.114- 116 читать по ролям

07.05.20 Матэматыка

Тэма: Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны лік (выпадкі 138:3). С.110-111
Знаёмства з алгарытмам дзялення трохзначнага ліку на адназначны (выпадкі 138 : 3) с.110
Вызначаем першае няпоўнае дзялімае і колькасць лічбаў у дзелі
№1 пісьмова
№2 няроўнасці, устаў патрэбныя лічбы
№3 запісаць выразы і знайсці іх значэнні
Задачы на рух №5,6

Д/З С.111 №1,2

Беларуская мова

Тэма: Змяненне дзеясловаў прошлага часу па родах. С.115-118
Пр.202 ад дзеясловаў утварыць усе формы прошлага часу
Пр.204 паўтараем дзеясловы, якія выкарыстоўваюцца ў пераносным значэнні, вызначаем час і лік дзеясловаў
Пр.205 замяняем устойлівае спалучэнне слоў блізкім па сэнсе дзеясловам
Пр.206 знаёмімся з прыметамі, па якіх трэба адабраць дзеясловы ў кожнай групе

Д/З С.118 пр.207

Літаратурнае чытанне

Тэма: Мірна жыць – шчаслівым быць
М.Пазнякоў  “Помнік герою”, М. Даніленка “Ордэн”. Чытаць верш. Адказаць на пытанні с.72-74. С.90 -92 Міхась Даніленка “Ордэн”
Чытаць тэкст, пытанні

Д/З  с.90 – 92 падр. да выразнага чытання апавядання па ролях

 08.05.20 Литературное чтение

Тема: Ю.Дмитриев «Белый медведь» С.119-121.
Чтение текста.
Подобрать слова, как автор характеризует белых медведей.
Подготовить подробный пересказ текста

Д/З  Найти в детской энциклопедии информацию о белых медведях

Русский язык

Тема: Изменение имён  прилагательных по числам и по родам. С.92 – 94, с.95 – 97
Упр.163, устно. Правило с.93
Упр.164, письменно
Развитие речи упр.166
С.95 знакомство с правилом . изменение по родам
С.96 родовые окончания имён прилагательных в форме единственного числа
Упр.170 письменно
Упр.171 устно, найти в тексте имена прилагательные в форме единственного числа, назвать окончания, род


25.04.2020 - 01.05.2020

25.04.20

 Матэматыка

Тэма: Вуснае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны. С.98-99

Разглядаем алгарытм вуснага дзялення трохзначнага ліку на адназначны с.98. №1 вусна, №2 пісьмова 1 слупок. 

Работа над задачай №4 (малюнак)

Д/З С.99 №1,2

 Русский язык

Тема: Род имён существительных: мужской, женский, средний. С.68-74

Словарное слово неделя, салат

Правило с. 69.70

Упр.124. запомнить как определить род имён существительных (стих)

Упр.125 письменно

 29.04.20

Матэматыка

Тэма: Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны лік (выпадкі 546:2.

С.100-103

Разглядаем і запамінаем алгарытм пісьмовага дзялення трохзначнага ліку на адназначны с.100

Запіс у сшытку з прагаварваннем №1

№2 рашыць ураўненні

№3 задача (малюнак)

№5 с.102, дапоўні

Задача №3, рашыць пісьмова

Д/З С.103 №1,2

 Русский язык

Тема: Мягкий знак на конце существительных после шипящих

С.74 -76

Учимся правильно писать существительные, которые оканчиваются на шипящий

С.75 правило

Упр.137, письменно

Упр.138, устно

Д/З С.76, упр.140

 Литературное чтение

Тема: Внеклассное чтение .Стихотворения русских поэтов о Родине, природе

Книга для внеклассного чтения ( выразительное чтение стихотворений о Родине, природе).

 

30.04.20

Матэматыка

Тэма: Задачы на рух  у процілеглых напрамках (на знаходжанне  адлегласці). С.104- 105

С.104 (падручнік, разглядаем алгарытм рашэння задач на рух у супрацьлеглых напрамках)

№1 рашыць задачу. №2,3 пісьмова. Вылічы №5

 Беларуская мова

Тэма: Змяненне дзеясловаў прошлага часу па родах. С.111 – 114

С.112 разглядаем табліцы змянення дзеясловаў прошлага часу па родах

Пр.197  (пісьмова)

Пр.198 Запісаць сказы ў такой паслядоўнасці, каб атрымаўся тэкст

Д/З С.115, пр.200

 Літаратурнае чытанне

Тэма: Уладзімір Ліпскі “Медсястра” ; Абагульняльны занятак па раздзеле “Хто хоча шчасліва жыць,той працу павінен любіць”. С.65 – 70

С.65 -67 чытаем тэкст У.Ліпскага “Медсястра”,адказваем на пытанні да тэкста с.67

Праверце свае веды і уменні па раздзеле”Хто хоча шчасліва жыць, той працу павінен любіць” с.67-70

Д/З  с.70 заданне 2, 3.

01.05.20

Русский язык

Тема: Написание ь после шипящих на конце существительных женского рода

С.77-78

Повторяем правило правописания существительных женского рода после шипящих на конце

Упр.142,143 письменно

Упр.143 устно

Повторяем словарные слова

 

Литературное чтение

Тема: Введение в раздел «Научно-познавательная и художественная литература». В.Суслов «Кто сильнее?»

С. 103 -104 , узнаём. что такое научно-познавательные рассказы

Читаем текст «Кто сильнее?», В.Н.Суслова

Отвечаем на вопросы с.107

Подготовить задание №5, с.107



20.04.2020-24.04.2020

Англ.язык

Тема: Погода сегодня

1 . Вспомним алфавит (пой вместе со спикером):
https://youtu.be/75p-N9YKqNo

2. Вспомним счет до 20:
https://youtu.be/D0Ajq682yrA

3. Попробуй выполнить эти задания на повторение:
https://cloud.mail.ru/public/58r1/ziB3cG8jB

4. В учебнике упражнение 1, страница 84. Посмотри видео, послушай, повторяй все фразы: https://youtu.be/CXKj7bm4Ops
Затем постарайся прочитать слова в учебнике, запиши перевод. Пользуйся словариком в книге или онлайн.

5. Посмотри и повтори: https://youtu.be/D1ZvQSbVm10

6. В учебнике на странице 87 упражнение 4: сделай письменно в тетради. (Не забудь, что дату мы пишем справа в углу, а месяц уже апрель – April, 13)

 

Тема: Поры года и погода

1. Постарайся выполнить эти задания на повторение:
https://cloud.mail.ru/public/2QQD/DAa5o6TQX

2. Повтори погоду по прошлому уроку. Затем посмотри и повтори:
https://youtu.be/KUSbazn3STo

3. Упражнение 2 на странице 88: рассмотри и прочитай. Как сказать какая погода и чего нет. Солнечно или не солнечно. Выполни упражнение 4 на странице 89 по инструкции.

4. Выполни в тетради упражнение 6, страница 89.

 

Тема: Сегодня облачно и дождливо

1. Постарайся выполнить задания:
https://cloud.mail.ru/public/4KJE/3QB9jKRVK

2. Просмотри видео о том, как мы спрашиваем о погоде еще раз (прошлый урок), повторяй все фразы!
3. Посмотри и повтори: https://youtu.be/owppK-GHPTU

4. Почитай текст на странице 2, страница 90, постарайся перевести.

5. Упражнение 4, страница 91 – расскажи, какую пору года и погоду ты любишь. Используй пример как опору.

6. Упражнение 5а – угадай сезон.

7. Письменно в тетради выполни задание 6, страница 92.

Ответы для проверки, а также возникшие вопросы по заданиям или переводу, можно высылать на имейл: olly.holland@mail.ru

Good luck! Успехов!

20.04.2020

Матэматыка

Тэма: Пісьмовае множанне трохзначнага ліку на адназначны лік (выпадкі віду 123*5)

С. 88-91

Разглядаем алгарытм пісьмовага множання трохзначнага ліку на адназначны с.88

№ 1 С.88

№4 С.88 (звярнуць увагу на парадак выканання дзеянняў)

№4 С. 90 рашыць ураўненні (звярнуць увагу на ўраўненні 10*с=5*20)

 Русский язык

Тема: Общее понятие о частях речи. Имя существительное как часть речи

С. 55-62

С.56 таблица (все слова в русском языке делятся на большие группы – части речи)

С.100 упр. 101 ( указываем им.сущ.. им. прил., глаг.,)

С.60 упр. 107 (выписать имена существительные, которые пишутся с большой буквы).

 

 21.04.2020

Матэматыка

Тэма: Рашэнне задач на знаходжанне чацвёртага прапарцыянальнага

С.92 -95

На с.92 табліца 9 (звяртаем увагу на знаходжанне спачатку агульнай колькасці, а потым даведаемся ў адным)

С.94 задача №1 (чарцёж)

№5 с.95 ( састаўленне ўраўненняў і рашэнне)

№4. С.96 (знаходжанне значэнняў выразаў, звярнуць увагу на парадак дзеянняў)

 Беларуская мова

Тэма: Адзіночны і множны лік дзеясловаў. Час дзеясловаў

С. 101 – 107

Правіла с.101

Пр. 177 (вызначыць лік дзеясловаў)

Слоўнікавае слова смяяцца

С.105

Разглядаем сюжэтныя малюнкі с.105

Правіла с.105,табліца с.106

Пр.186 (змяненне дзеясловаў па пытаннях)

 Літаратурнае чытанне

Тэма: Эдзі Агняцвет “Буду настаўнікам”

Іван Муравейка “Паўлік будаўнік”

С.54-55 (чытанне верша, пытанні)

Вывучыць верш на памяць

С.56-58 Іван Муравейка “ Паўлік – будаўнік”

Чытанне твора, прагназаванне сваёй канцоўкі апавядання

Вызначэнне рыс характару персанажаў

 Чалавек і свет

Тэма: Дыханне. Органы стрававання і выдзялення

С.115 – 123

Чытанне с.115 – 116

Заданне с.117

С.118 (разглядаем малюнкі, хто з дзяцей паводзіць правільна?)

С.120 (разгледзьце малюнак, назавіце органы стрававання, прачытайце тэкст на с.121-122

Праверце сябе с.123, пытанні

 

22.04.2020

Матэматыка

Тэма: Вуснае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны лік.

Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны.

С.98 -101

С,98 алгарытм вуснага дзялення трохзначнага ліку на адназначны

С.98 №1 вусна

С.99 №4 рашы задачу

Разгледзь алгарытм пісьмовага дзялення трохзначнага ліку на адназначны с.100

Пісьмова выканай №1 с.101

С.101 №4 задача, рашы вусна

 Литературное чтение

Тема: А.Толстой « Вот уж снег последний в поле тает….»

Ю.Мориц «Идёт весна по городу»

Т.Белозеров «Стихи»

Г.Новицкий «Стихи»

С.94-100

Чтение стихов. ответы на вопросы, рисование рисунков к прочитанному

По выбору выучить наизусть

 Русский язык

Тема: Имена существительные одушевлённые и неодушевлённые.

Число имён существительных

С.62 – 67

Учимся находить имена существительные в тексте, ставить вопрос Кто? Что?

Упр.111

Знакомство с правилом с.63

Упр. 114

С. 65 упр.117 ( изменяем существительные так, чтобы они обозначали два и больше предметов)

Правило с.66 и с.67

Обратить внимание на существительные , которые не изменяются по числам

Упр.120 устно

23.04.2020

Матэматыка

Тэма: Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначныілік (выпадкі віду 546: 2) с.100-101

Разглядзець алгарытм дзялення трохзначнага ліку на адназначны С.100

Рашыць пісьмова №1 с.101

Рашыць ураўненні №2

Задача №3, вусна

 

Беларуская мова

Тэма: Змяненне дзеясловаў прошлага часу па родах

С.111

Правіла с.112 ( звярнуць увагу на суфіксы дзеясловаў)

Пр.197

Пр.198 (паставіць дзеясловы ў дужках у форму прошлага часу)

 

Літаратурнае чытанне

Тэма: Міхась Даніленка Маленькі фермер, Змітрок Марозаў Тата ў Ромы аграном

С.59 -62

Чытанне твора “Маленькі фермер”, падзел на сэнсавыя часткі, пераказ твора па складзеным плане

Чытанне верша “Тата ў Ромы – аграном”

Адказаць на пытанні да верша

Навучыцца чытаць па ролях

 

 

24.04.2020

Русский язык

Тема: Род имён существительных. Мужской, женский и средний род имён существительных

С.69 Правило

Упр. 123 устно Словарное слово неделя

С.70 запомнить. Как определить род имён существительных (стих)

Упр.125 письменно

 

Литературное чтение

Тема: Внеклассное чтение. Стихотворения русских поэтов о Родине, природе. Обобщающий урок

Проверьте себя с.100-102

Задания №2,№3,№4 (подберите рифму, «оживите» предметы)

Читать стихи русских поэтов о Родине, природе

20.04.2020-24.04.2020

Англ.язык

20.04.2020
Тема: Занятия на уроках

1. Вспомни устно дни недели. Упражнение 1а, страница 72. Послушай, повтори, прочитай самостоятельно. Послушать можно тут:
https://cloud.mail.ru/public/4DA1/4huQcR3P1
2. Упражнение 1b, страница 73. Прочитай, переведи. Что значит выделенное слово?
3. Упражнение 1с, страница 73. Послушай, повтори, прочитай, соотнеси слова упражнения 1а с транскрипцией. Выпиши в словарь (используй словарь в конце учебника как подсказку). Послушать транскрипции тут:
https://cloud.mail.ru/public/2fSN/ZJ5VWezur
4. Упражнение 2, страница73. Повтори:
https://cloud.mail.ru/public/2cTc/37KNBphJc

5. Упражнение 3а, просмотри расписание, прочитай, переведи.
6. Упражнение 3b – используя пример, расскажи про расписание из таблицы.
7. По примеру упражнения 4, расскажи про свое расписание. Запиши. (Например:
We have English on Monday– У нас английский по понедельникам.)

 

21.04.2020
Тема: Расписание уроков друга

  1. Упражнение 1а, страница 75. Послушай, повтори, прочитай самостоятельно. Послушать можно тут: https://cloud.mail.ru/public/51CW/FqHbihLTz
  2. Упражнение 1b, страница 76. Послушай, повтори, прочитай, соотнеси слова упражнения 1а с транскрипцией. Выпиши в словарь (используй словарь в конце учебника как подсказку). Послушать транскрипции тут: https://cloud.mail.ru/public/2F88/3WAz8mDVE
  3. Упражнение 2, страница76. Повтори:
    https://cloud.mail.ru/public/Et51/WVxw6acBU
  4. Прочитай и переведи текст 5а на странице 82.


22.04.2020
Тема: Друг в школе

1. Упражнение 2а, страница 83. Послушай, повтори, прочитай самостоятельно. Послушать можно тут:
https://cloud.mail.ru/public/3xkc/4wZqDjyoM

2. Упражнение 2b, страница 84. Послушай, повтори, прочитай. Послушать тут: https://cloud.mail.ru/public/4GkG/43URTWn9M

3. Упражнение 3, стр. 84 – расставь в правильном порядке и запиши в тетрадь.

4. Упр. 4а, стр. 84 – посмотри и скажи, кто какой по счету.

5. Прочитай тексты-загадки упражнения 5b на странице 85.

6. Составь свою загадку по примеру текста.

 Ответы для проверки, а также возникшие вопросы по заданиям или переводу,  можно высылать на имейл: olly.holland@mail.ru

Good luck! Успехов!

20.04.2020г.

Беларуская мова

Тэма: Змяненне дзеясловаў цяперашняга і будучага часу па асобах і ліках (спражэнне)

С.76 “Завяжы вузялок”. Знаёмства са змяненнем дзеясловаў цяперашняга і будучага часу па асобах і ліках(спражэнне).

С. 77 пр.129 аналіз табліцы спражэння дзеясловаў.

С. 77 праспрагаць дзеясловы спяваць, палячыць.

С.78 вызначыць час, лік і асобу дзеясловаў.

С. 78 слоўнікавае слова апетыт.

Літаратурнае чытанне

Тэма: Генадзь Пашкоў ”Выратаванне вожыка”

С. 56-57 (выразнае чытанне верша,пытанні)

 

21.04.2020 г.

Матэматыка

Тэма: “Задачы на знаходжанне невядомага па дзвюх рознасцях”

С. 84-85

На с. 84 пазнаёміцца са спосабам рашэння задач на знаходжанне невядомага па дзвюх рознасцях.

С.84 №1 рашыць задачу.

С. 84 №2 параўнаць значэнне лікавых выразаў.

С. 85 №4

С. 85 №5-6 рашыць задачы.

Русский язык

Тема: «Глаголы II спряжения»

С. 70 обратить внимание на спряжение глаголов брить, стелить.

С. 74 наблюдение над изменением и особенностями написания личных окончаний глаголов-исключений, относящихся ко II спряжению.

С.74 упр. 112

С.75 упр. 114 выучить наизусть стихотворение правило.

С.76 упр.115вставить пропущенные буквы, указать спряжение глаголов.

С.76-77 упр. 117 вставить нужные буквы, определить лишнее слово в каждом ряду, продолжить каждый ряд своим примером.

Обратить внимание на словарные слова: порядок, деревня.

Литературное чтение

Тема: «Современная повесть-сказка». Л.Бессон «Артур и минипуты» (глава из книги)

(прочитать и ответить на вопросы).

 

22.04.2020 г.

Матэматыка

Тэма: “Пісьмовае дзяленне на двухзначны лік віду 212:53”

С. 86 разгледзець, як выканаць дзяленне на двухзначны лік.

С.86 №1 вылічыць у слупок.

С.86 №2 уставіць прапушчаныя лікі.

С. 86 №3 параўнаць значэнне выразаў.

С.86-87 №4-5 рашыць задачы.

Беларуская мова

Тэма: Першае і другое спражэнне дзеясловаў. Канчаткі дзеясловаў1-ай асобы адзіночнага ліку.

С.79 ,83,84 “Завяжы вузялок ”. Дзеясловы цяперашняга і будучага часу ў залежнасці ад канчаткаў падяляюцца на два спражэнні: I і II.

С.83 пр. 138 прааналізаваць табліцу змянення дзеясловаў I і II спражэння (звярнуць увагу на канчаткі).

С. 85 пр. 140 дапоўніць сказы дзеясловамі ў форме цяперашняга часу 1-ай асобы адіночнага ліку.

Літаратурнае чытанне

Тэма: Міхась Пазнякоў. “Клён”

С.58-60 (адказ на пытанне №4)

 

23.04.2020г.

Матэматыка

Тэма: “Пісьмовае дзяленне на двухзначны лік віду 4712:62”

С.88 пазнаёміцца з пісьмовым дзяленнем на двухзначны лік.

С.88 №1 вылічыць у слупок.

С.88 №2 уставіць прапушчаныя лікі.

С. 88 №3складанне і адніманне лікавых значэнняў часу.

С.89 №4 рашыць задачу.

Русский язык

Тема: «Написание глаголов на –тся и -ться»

С. 78 обратить внимание на вопросы.

С. 79 упр.121 дополнить предложения глаголами на –тся, -ться.

С. 80 упр. 125 (устно).

С. 82 упр.128 записать первую часть текста, вставляя, где нужно, пропущенные буквы.

Обратить внимание на словарные слова: велосипед, поздравление, торжество.

Литературное чтение

Тема: «Внеклассное чтение. Книги А.Линдгрен для детей.»

Подобрать и прочитать книги А.Линдгрен.

 

24.04.2020г.

Матэматыка

Тэма: “Пісьмовае дзяленне на двухзначны лік з астачай”

С.92 пазнаёміцца з пісьмовым дзяленнем на двухзначны лік з астачай.

С.92 №1 дзяленне з астачай.

С. 92 №3 рашыць ураўненні.

С.92 №4-5 рашыць задачы.

 

Русский язык

Тема: «Правописание глаголов прошедшего времени»

С. 84 обратить внимание на зависимость употребления гласной в неопределённой форме глагола перед суффиксом –ть и в форме прошедшего времени перед суффиксом –л-.

С. 84 упр.132 записать глаголы в форме прошедшего времени единственного числа.

С. 84 упр. 133 выписать главные члены предложения с глаголами прошедшего времени.

Чалавек і свет

Тэма: “Багацце нашай краіны”

С.115-121 (прачытайце тэкст, разгледзьце малюнкі, адкажыце на пытанні).